"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Als eerste is het misschien handig als je vermeldt welke architectuur je gebruikt.. Als je dan al een intel processor hebt, kun je dit gewoon met vmware / parallels doen lijkt me.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
AFAIK kan je daar niet de originele, officiële versie mee draaien, dat komt door het mechanisme wat Apple heeft ingebouwd, zodat het ook niet standaard op PC's draait. Met een gehackte versie lukt het wel lijkt me, maar dat is natuurlijk niet helemaal hoe het hoort, vooral niet voor een bedrijf.domi235 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:10:
Als eerste is het misschien handig als je vermeldt welke architectuur je gebruikt.. Als je dan al een intel processor hebt, kun je dit gewoon met vmware / parallels doen lijkt me.
Wat heb je precies draaien op die tweede server die weinig te doen heeft? Heeft het niet meer nut om ze "samen te voegen", of is dat niet mogelijk?
overbodig
[ Voor 112% gewijzigd door orillion op 30-03-2007 13:32 ]
Is opzich natuurlijk ook een alternatief. Dit zorgt ervoor dat de 2 xservers voor allebei de MacOS server installatie gebruikt worden. Deze neem ik mee.Pixxa schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:25:
http://www.apple.com/server/macosx/xgrid.html
Is dit niet wat je zoekt?
Voor de anderen vragen geld:
- Intel based
- VMware en Parralels kunnen zover ik kan zien geen MacOS X virtueel draaien en ik ben daarom opzoek naar iets van een alternatief.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Mac OSX is wel te draaien met VMWare
musica | fotografica | amalia
Pagina: 1