Toon posts:

Verschil tussen de Asus en Club3D X1950XTX?

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wat is nu het verschil tussen deze twee beeldplanken?

Asus Radeon X1950 XTX 512MB DDR4 (PCI-e, 2xDVI ) EAX1950XTX/HTVDP/512M

Club3D Radeon X1950 XTX 512MB DDR4 (PCI-e, 2x DVI) CGAX-XT1952

De prijs scheelt in ieder geval ruim €100,- dus ik vroeg me af waar dit nu dan in zit.. wellicht zijn ze toch verschillend ondanks de X1950 XTX.

Wie kan het mij uitleggen?

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-07 15:09
Niks behalve het naampje, de doos en wellicht de goodies.
Echter op dit moment moet je zeker GEEN 1950xtx kopen maar een nvidia 8800gts (zelfde prijsklasse?) heb je een stuk meer baat bij.
Zoek maar wat reviews (zoeken ansich zou je goed doen ;))

Verwijderd

Topicstarter
Vandread schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:35:
Niks behalve het naampje, de doos en wellicht de goodies.
Echter op dit moment moet je zeker GEEN 1950xtx kopen maar een nvidia 8800gts (zelfde prijsklasse?) heb je een stuk meer baat bij.
Zoek maar wat reviews (zoeken ansich zou je goed doen ;))
Bedankt voor je reactie maar zoeken is al wat ik doe (zoek me ongans). Ik wil een videokaart die in ieder geval voldoet voor C&C3 maar wel dat ie AGP is (ik weet het ouderwets maar ik heb nu ff geen cash liggen voor een compleet nieuw systeem wat ik nodig heb als ik een PCI-E plank aanschaf ivm vervanging moederbord, processor, geheugen etc). Suggesties?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Idd. Het zoeken van reviews behoort toch echt tot de basiszelfwerkzaamheid die we op GoT verwachten. Ook het kijken naar andere topics over hetzelfde. Er is laatst nog een topic geweest over het belang van merk (vrijwel 0 behalve voor de toeters en bellen - en soms clocksnelheden). Dus kijk gewoon naar de uitvoeringen, wat je erbij krijgt enzo (let op die HTDVP...) en doe wat we van een Tweaker verwachten, namelijk zelf kiezen :o

Edit: en qua suggesties- kijk een naar wat je zelf post, twee PCI-e kaarten. Als je AGP zoekt gaan deze twee geen van beide echt werken 8)7

Erg basic dat laatste...

[ Voor 16% gewijzigd door dion_b op 30-03-2007 10:40 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.