Je kan het doen, Je kan het laten of je kan het laten doen.
Volgens mij met je hem als straight kabel maken
BTW: staat er geen kleurschema op de WC waar je eea uit af kan leiden?
BTW: staat er geen kleurschema op de WC waar je eea uit af kan leiden?
[ Voor 44% gewijzigd door SpamLame op 30-03-2007 09:58 ]
het belangerijkste is dat je op 1-2 en 3-6 een getwist paar neemt. Kleuren weet ik zo f 123 niet uit mijn hoofd maar dit staat in de FAQ. en uiteraad gewoon straight. Zie de UTP doos gewoon als een verlengstukje
[ Voor 31% gewijzigd door TrailBlazer op 30-03-2007 09:59 ]
Ik zou gewoon een straight cable trekken. Je kunt hem vanaf de outlet altijd nog crossen door er een cross op te prikken, en dan is het tenminste duidelijk waar de cross zit.
Als je een cross in de muur hebt zitten en dit niet (meet) weet levert je dat veel hoofdbrekers op voor je erachter bent waarom 'het' niet werkt.
Als je een cross in de muur hebt zitten en dit niet (meet) weet levert je dat veel hoofdbrekers op voor je erachter bent waarom 'het' niet werkt.
Bedankt voor de info ik ga het in ieder geval van het weekend even testen,
^^^ Met hem. Wandcontacten altijd gewoon straight monteren. Geeft je zoals gezegd altijd het goede, en bovendien kun je in geval van de kabel ook nog eens gebruiken om telefoon / ISDN op te hangenbazkar schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:42:
Ik zou gewoon een straight cable trekken. Je kunt hem vanaf de outlet altijd nog crossen door er een cross op te prikken, en dan is het tenminste duidelijk waar de cross zit.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Een gewone straight kabel werkt perfect.
Heb ook geen cross nodig gehad.
Hartelijk dank voor de hulp
Heb ook geen cross nodig gehad.
Hartelijk dank voor de hulp
Pagina: 1