Toon posts:

Finder probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met finder. Het is sinds gisteren zo.
Als ik bijvoorbeeld op toon info druk, bij een externe harde schijf bijvoorbeeld... of bij een andere map, dan verdwijnen alle mappen ineens. Het lijkt dan wel of finder zichzelf restart...

Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen? Het is zeeeeeer irritant.

edit: rebooten heeft geen zin, hetzelfde probleem na de herstart. En het duurt zeer lang voordat hij reageert op een rechtermuis-klik

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 09:12 ]

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Heb je zelf al wat gedaan behalve herstarten zoals je /library/caches weggekwakt, permissies en je daily, weekly en monthly gedraaid?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Verwijderd

Topicstarter
Caches zijn allemaal weg... alleen daily, weekly monthly, waarschijnlijk kan dat het dan zijn...
ff runnen

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het nu opgelost. Dank je wel Ballebek!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het werkelijke probleem gevonden...
Bij Stuffit DeLuxe zit een bug in de laatste update. Er is een fix te vinden op de Smith & Micro site...

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2007 18:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:43:
Ik heb het werkelijke probleem gevonden...
Bij Stuffit DeLuxe zit een bug in de laatste update. Er is een fix te vinden op de Smith & Micro site...
Heb je een linkje naar die fix. Ik heb zo nu en dan ook problemen.

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Als het je puur en alleen gaat om het un-stuffen van bestanden: pak dan "The Unarchiver".
Simpel programmatje wat ook geen losse onderdelen heeft zoals Stuffit.
En natuurliijk zit er standaard ZIP ingebakken (mappen / bestanden omzetten naar) in OSX.

[ Voor 7% gewijzigd door Uberprutser op 31-03-2007 08:18 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Pagina: 1