Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

MP3 speler Samsung D900 vs. iPod

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn iPod is gestolen en heb nu even mijn Samsung D900 de eer gegeven te dienen als mijn mp3-speler.
De kwaliteit is goed naar mijn mening, maar aangezien ik geen absoluut gehoor heb, vraag ik me af of de kwaliteit van een iPod veel beter is? (Qua geluid)
Dit vraag ik, omdat ik twijfel om weer een nieuwe iPod te kopen, terwijl de D900 misschien een perfect alternatief is.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je hoort zelf het verschil niet eens, waarom zou je dan voor een iPod kiezen :z

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:53
Uhm, als jíj de kwaliteit van de D900 goed genoeg vindt dan boeit het toch geen ruk als anderen zeggen dat de iPod veel beter is :? Jij hebt hiervoor een iPod gehad, dus je kan best zelf bepalen of de geluidskwaliteit van de D900 voldoet of niet, dat moet je niet gaan baseren op het gehoor van anderen, want dat is niet jouw gehoor.

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:49:
Uhm, als jíj de kwaliteit van de D900 goed genoeg vindt dan boeit het toch geen ruk als anderen zeggen dat de iPod veel beter is :? Jij hebt hiervoor een iPod gehad, dus je kan best zelf bepalen of de geluidskwaliteit van de D900 voldoet of niet, dat moet je niet gaan baseren op het gehoor van anderen, want dat is niet jouw gehoor.
Hier heb je gelijk in, maar is er ergens informatie over (het verschil in) kwaliteit?

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-11 11:56
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:52:
[...]

Hier heb je gelijk in, maar is er ergens informatie over (het verschil in) kwaliteit?
Ja, misschien op professioneel niveau. Zoek eens met google. Maar als jij het verschil niet hoort is het geldverspilling lijkt me? :? Kun je wel aan anderen gaan vragen welke beter is, maarja als jij dat niet hoort heb je er weinig aan :)

Verwijderd

Jongens, het gaat om het idee hé!
Dat is nou marketing! ;)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Dit lijkt me toch echt een keuze welke je zelf moet maken. Je hebt ze nota bene kunnen vergelijken.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.