Toon posts:

Degelijke Router-Switch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Zit momenteel met een klein probleempje, mijn router begint nl. al een dagje ouder te worden en er is nood aan vernieuwing. De router heeft heel vaak timeouts en een eigen wil.

Nu weet ik niet goed waar ik moet op letten bij de aankoop van een nieuwe router, ik zou een degelijke (liefst wireless) router willen, geschikt voor online gaming (dus liefst zo weinig mogelijk timeouts en restricties ivm de NAT).

Heeft iemand toevallig enige suggesties, ivm merk en/of type of juist informatie over een merk dat je in het algemeen afraadt.

mvg
Koen Wellekens

Verwijderd

Welkom op GoT.

Op zich als je de search op GoT gebruikt kom je veel informatie over je vraag tegen, vaak is dezelfde vraag al gesteld.

Ik heb zelf een Linksys router, deze :

http://www.linksys.com/se...Wrapper&lid=1340439789B04

Zit zelf in een eengezinswoning en ik heb een goed bereik vanaf zolder wireless, router staat in de huiskamer. Goeie beveiliging, makkelijke webinterface voor de instellingen en naar mijn idee waar voor je geld. Nooit problemen mee gehad, gebruik hem nu al een jaar en het flashen van firmware updates geeft ook geen problemen.

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Draytek! Heb er zelf 2 staan en nog nooit problemen mee gehad, super ontvangst voor draadloos!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Bedankt voor de replies zal mij eens wat verder in beide merken bevragen.

btw, hoe ziet het eigenlijk met het merk D-Link, is het een degelijk merk of eerder goedkopen brol?

mvg
Koen

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

De WRT54GL van Linksys is in dit geval een fijne router.

Asus WL-500G is ook een leuk apparaatje.
Zit op bepaalde versies ook een USB 2.0 poort (of 2?) waar je een printer, webcam of externe HDD/USB Stick op aan kunt sluiten zodat je die over het hele netwerk kan delen.

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

• Vincent Veeger
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-02 22:07
Ik zou eens kijken naar de DIR-655 van D-Link, lijkt me een toppertje.

zie http://www.smallnetbuilder.com/content/view/85/90/

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06-2025
DGL 5400: Gaming router + wifi ed.
Iets meer onderzoek mag je zelf wel doen.

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35
Zelf erg goede ervargingen met de Linksys RV082

Is 1u, dual wan poorten, 8x 100mbs poorten, ingebouwde vpn-server, ding is niet stuk te krijgen...

/edit: Hij kost wel 250 euro zag ik :X heb hem toen overgenomen van iemand anders voor vriendenprijsje...

[ Voor 14% gewijzigd door LiquidSmoke op 31-03-2007 11:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
Deze informatie is echt wat ik nodig had, van mijn part mag deze topic nu gesloten worden.

Bedankt voor de vele replies :)

mvg
Koen
Pagina: 1