DVI > HDMI geen beeld op Tv

Pagina: 1
Acties:

• magier76
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-10-2024
Hallo ik heb sinds kort een lcd tv merk sony 32 inch.
Hier bevinden zich 2x hdmi aansluitingen op en 1x dsub aansluiting.
Wanneer ik via dvi naar hdmi ansluiting mijn mediacenter aanzet krijg ik echter geen beeld.
Als ik via de normale weg dus via dsub doe wel.
Kan het zijn dast dit een instelling is ?
Videokaart is een Gforce 6200
Aansluiting op videokaart Dsub en een Dvi uitgang.

Momenteel heb ik hem aangeloten via de DVI met een verloop steker naar DSUB van de TV.
Wanneer ik dus van DVI naar DSUB ga heb ik wel beeld.
Wanneer ik van DVD naar HDMI ga geen beeld meer.

Gadget Freak

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Check de manual van je tv of 'ie wel input van PC's accepteert via HDMI. 't staat me bij dat er een zooi zijn die dat niet doen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:15
Gebruik de Dsub gewoon.

Het kwaliteitsverschil is verwaarloosbaar.

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-02 20:13
Dit heb ik ook gehad met een sony 40W2000

Het probleem is nooit opgelost. Ik kan alleen geen Dsub gebruiken omdat het scherm geen 1080p ondersteund via d-sub.

Ik vraag mij af of hdmi -> hdmi wel gewoon zou werken ivm een toekomstig media center. Iemand?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:13

The Zep Man

🏴‍☠️

Staat er in de handleiding vermeld welke resoluties je TV ondersteund via DVI-D/HDMI? Zoniet, stel dan eerst je videokaart in op een normale resolutie (640x480 is een goed begin) als je in DVI-A/VGA werkt. Zet dan je computer compleet uit. Sluit dan de Nvidia kaart met de eerste DVI aansluiting aan op de HDMI poort van de TV.

Krijg je dan beeld te zien tijdens het opstarten en/of tijdens het gebruik van Windows?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Verwijderd

Ik neem aan dat je dat al gedaan hebt, maar je hebt toch wel de tv op de juiste input ingesteld? Bij het lezen van je startpost kreeg ik lichtelijk het vermoeden dat je er van uitging dat hij automatisch op HDMI overschakelde :)
Pagina: 1