Toon posts:

Internet stemmen beïnvloeden

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meegedaan aan een foto wedstrijd en kan een weekendje weg winnen, door zoveel mogelijk stemmen te vergaren op mijn foto. Nu wilde ik proberen meerdere keren/dag op mijn foto stemmen maar dit is geblokkeerd door registratie van IP adres. Dus ik anoniem surfen om meer page hits te krijgen.

Hierdoor heb ik de vorige keer heel veel werk moeten verrichten om een 300 stemmen in 1 maand te krijgen en nog sta ik niet bovenaan. Weet iemand een tip om dit te verhogen? Anders stem in april aub meerdere malen op mijn foto, door hem een maandje als startpage te zetten:
  1. SPAM
Het is de foto met de grijze auto die z'n tank volgooid. Zoek op tekst volgooien

Bvd.

[ Voor 5% gewijzigd door bjck op 31-03-2007 09:36 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:40

TommyGun

Stik er maar in!

HTTP proxy

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Beugelfles
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:39

Beugelfles

I love rusty spoons

Stemmen is toch dat de beste foto wint? Niet dat je het handigst bent met dynamische IP adressen, familie/vriendenden/gotters mobiliseren etc. om maar genoeg stemmen te krijgen? -O-

Tip: Nog betere foto's maken >:)

Specs "It don't mean a thing if it ain't got that swing!"...

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met ^^. Dit soort dingen kan je beter vanuit de Olympische gedachte doen: deelnemen is belangrijker dan winnen... ;)

Dit stukje in de FAQ ook gezien? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Dolan
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-12 13:57
Pfft, stechelaar. Daar doe ik in ieder geval niet aan mee. Van mij krijg je geen stem.

• breekbrood
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-11 15:23
Wel grappig, moet in één keer denken aan een verhaal van een tijdje terug. Mijn nichtje deed mee met haar klas met een online wedstrijd met als onderwerp een futuristische fiets. Een klas mocht een ontwerp maken, waar vervolgens op een website op gestemd kon worden. De concurrentie was hevig, maar ze belde iedereen op om te vragen om op haar fiets te stemmen. Tot zo ver het eerlijke gedeelte.

Een handige vader van één van haar klasgenootjes, bedacht een programma wat automatisch stemde op hun ontwerp. Gevolg: 100.000 stemmen op hun ontwerp. Handige vaders van concurrenten bedachten soortgelijke constructies. Resultaat: drie ontwerpen met 100.000en stemmen.

Eind van het (lange) verhaal: een terecht diskwalificatie.. En daar konden die kinderen niets aan doen. :'( Papa bedankt!

Ergo: niet doen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben terrecht gewezen op mijn fout. Ook is mij inmiddels per mail aangegeven door Digital Revolution dat dit niet de manier is. Zij hadden dit topic ook gelezen.

Ik leg me neer bij mijn diskwalificatie.

Jammer, maar helaas.

Ik wens degene die wel op deze manier hun stemmen wisten te verhogen veel succes.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:02:
Ik ben terrecht gewezen op mijn fout. Ook is mij inmiddels per mail aangegeven door Digital Revolution dat dit niet de manier is. Zij hadden dit topic ook gelezen.

Ik leg me neer bij mijn diskwalificatie.

Jammer, maar helaas.

Ik wens degene die wel op deze manier hun stemmen wisten te verhogen veel succes.
LoL :')

Niet lullig bedoeld maar ik moest wel lachen

Zo zie je maar weer dat het internet, wat jij wil gebruiken voor informatie ook tegen je kan werken.

Vervelend voor je dat je nu niet meer mee mag doen, aan de andere kant wel terecht.

Suc6 met je volgende foto's

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Is geen uitleg voor nodig denk ik waarom dit dicht gaat.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.