Ongepaste reacties bij user review

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-10 22:04

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Topicstarter
Ik kwam de volgende reacties tegen bij het modereren op deze user review.

Dit is een reactie op een andere user, die een tikfout maakt in zijn reactie.
Gepost door HugoBoss1985 - donderdag 29 maart 2007 22:22
Haha wat een eikel.

Je typt BATTLEFIELD 2 zelf ook verkeerd!
Vervolgens schrijft deze user, HugoBoss1985, het volgende in een eigen reactie:
Gepost door HugoBoss1985 - donderdag 29 maart 2007 22:28 Score: 0 (Gemodereerd)
Ik heb nu een 940bf maar ik wil ook graag een breedbeeld.
Deze review komt goed van pas omdat ik al serieus naar de 226BW aan het kijken was.

Kan ik mooi BATTLEFIELD 2 (Niet Battleflield 2 -haha wat een wijsneus, ik kom niet meer bij- ) op een 22" breedbeeld scherm doen!
Erg leuk dat hij (waarschijnlijk) Battlefield 2 fanatic is, maar dit soort reacties verwacht ik eerder op een forum a la Fok!, waar het niveau betrekkelijk lager is. Tot 2 keer toe gaan lopen flamen op tikfouten hoort niet echt bij het niveau van de gemiddelde T.net lezer.

offtopic:
Edit: Soms is het jammer dat -1 het laagste niveau is..

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 29-03-2007 23:17 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Wie een flame schrijft kan een flame moderatie verwachten.
sim-pel :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_revisited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03-2021
Helemaal leuk omdat hij iemand een eikel noemt die Batteflield 2 schrijft en het daarna herschrijft al battleflield, waarbij hij dus een extra "l" gebruikt waarbij de eerste duidelijk een tikfout maakte door letters om te draaien ipv extra letters toe te voegen. Daarbij wijst de eerste op betafield 2. De poster heeft dit waarschijnlijk gedaan om aan te geven dat Battlefield 2 werd uitgebracht met veel fouten en men eigenlijk vind dat het spel op dat moment de betafase nog niet had uit mogen gaan. Vandaar waarschijnlijk de woordspeling ipv tikfout.

Overigens: van de melding van dezelfde persoon over het feit dat er meestal na 8 dagen geen defecte pixels meer verschijnen (van horen zeggen) heb ik nog nooit gehoord. Ik werk zelf al vele jaren met meer TFT schermen, werk binnen een bedrijf waarbij er meer dan 300 stuks staan en binnen een bedrijf waar jaarlijks vele tienduizenden, zo niet honderdduizenden TFT schermen worden verkocht en het aantal defecte pixels valt heel erg mee. De schermen met defecte pixels zaten er al vanaf de eerste start in en zijn niet later ontstaan. Als ik dus op mijn mening en die van mijn collega's en branchegenoten mag afgaan zal er op nieuwe schermen zelden een defecte pixel ontstaan als die er bij de eerste start nog niet in zat. Om die reden heeft het opstarten van het scherm in de winkel ook zin, omdat je dan direct kunt zien of er defecte pixels in zitten.