[Redhat] Na reboot werkt direct admin panel niet meer

Pagina: 1
Acties:

• BaseBoyNL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:29
Eey luitjes,

Na een reboot op me server kan ik opeens niet meer op de direct admin panel komen.
Dit moest normaal altijd met domein:2222 maar dan kom ik op de pagina niet gevonden.

Verder doen alle website`s het wel en de e-mail servers draaien ook tot behoren.
Alles werkt behalve direct admin.

Het draait op een Linux redhat server.

Persoonlijk denk ik dat direct admin niet is opgestart.

Weet iemand hier meer van af ?

Smarthomer | Home Assistant

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Nee, de enige met toegang ben jij, dus jij zal het op moeten lossen.
Hier op GoT verwachten we dat je zelf wat moeite doet. Log in op je server en check of het gestart is of reboot desnoods de server als je er echt helemaal niks van weet.
We willen hier graag weten wat er precies fout gaat, in heel wat meer detail dan "de pagina van direct admin geeft een foutmelding". Daar kunnen 1001 oorzaken voor zijn.

Lees de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog even goed door, en bedenk voortaan een goede omschrijving voor je probleem, probeer wat meer info uit je logs te halen, zoek wat rond op internet en vermeld vooral wat je allemaal hebt ondernomen hier. Ook zou het zinnig zijn te weten of er misschien nog iets van een webserver op die redhat-bak draait die de directadmin host.

Je topictitel is een uithangbord om je probleem te adverteren dus dat moet je probleem ook duidelijk beschrijven. Ik breid deze nog even uit, al is dit lastig gezien de beperkte informatie.
Direct admin probleem > Na reboot werkt direct admin niet meer op Redhat*

Verder verplaats ik je topic van Windows Servers en Server-software naar Non-Windows Operating Systems omdat het me daar beter op z'n plaats lijkt :)

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 30-03-2007 19:32 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters