[Probleem] Videokaart werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:29
Hallo iedereen,

vanmiddag was mijn voeding aangekomen en ik was helemaal blij. Mijn oude voeding leek wel een stof
zuiger en ik kon dus wel een andere gebruiken. Afijn, alles erin gezet, beetje netjes gemaakt. Doet hij
het niet. Hij ging iedere keer voor een halve seconde aan en dan weer uit. Naja, prima dacht ik, zal wel
aan mijn opstelling liggen van het stroom. Dus ik kijken wat het probleem was. De CCFL´s die ik er in
had geplaatst was niet goed, er mist een pinnetje in de molex. Nadat ik die erin had gedaan deed de pc het
wél, maar wel zonder mijn Cold Cathodes, omdat die nog steeds problemen gaven.

Ik was dus even in Windows en besloot het daarna weer te proberen met de CC´s. Alleen toen kreeg ik
hetzelfde probleem wat ik nu heb. Hij doet het niet, mijn graka maakt een hels kabaal (fans draaien op
volle toeren), en ik kreeg geen beeld. Foute boel dus. Helaas heb ik sinds die tijd het niet kunnen oplossen.
Hier even een lijstje van wat ik geprobeerd heb:

- Alle S-ATA en Molex kabels eruit
- Alleen gedraaid op mobo, CPU, geheugen en graka
- Andere voeding geprobeerd
- Andere 6-pin kabel geprobeerd
- Ander PCI-E slot geprobeerd
- Alle kabels goed nagekeken
- CMOS gereset

Al deze dingen hebben tot niks kunnen lijden, ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Volgens Zandbergen
is er kortsluiting geweest met de CCFL's, waardoor mijn graka niet meer werkt. Is mijn 7950GX2 nu klaar
voor de RMA? Of heeft iemand anders nog een oplossing?

Hoor het graag :)

Dit zijn trouwens mijn spec's*klik*

BUMP?

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black