[C&C3] Error 1935 op het einde van de install

Pagina: 1
Acties:
  • 1.083 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:18

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Ik probeer hier m'n (legale) C&C3 te installeren op Vista. De installatie loopt door tot aan het einde, maar dan krijg ik onderstaande foutmelding:
Error 1935. An error occured during the installation of assembly component {97F81AF1-0E47-DC99-A01F-C8B3B9A1E18E}. HRESULT: 0x800736B3
Googlen levert me maar bijster weinig info op, hooguit wat over het .NET Framework. Maar daar schiet ik niets mee op...

Iemand enig idee?

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
^^ kickje ^^

Ik zal morgen (nou ja, vandaag dus eigenlijk) de game onder XP gaan proberen... maar het is eigenlijk gewoon de bedoeling dat ik onder Vista kan spelen. Ik heb weinig zin om elke keer weer naar XP te moeten starten namelijk...

Verwijderd

.NET gramework ook echt geïnstalleerd op je PC? Aangezien je zegt dat daar de foutmelding over gaat.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

probeer het eens met een andere dvd drive.. Veel anderen klagen over install problemen met dit spel...

Lees de officiele EA forums eens .. Vele tips zijn er al gegeven

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Stronkie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 03:32:
probeer het eens met een andere dvd drive.. Veel anderen klagen over install problemen met dit spel...

Lees de officiele EA forums eens .. Vele tips zijn er al gegeven
Het lezen gaat goed. Nadat alles is gekopiëerd kom je in het gedeelte waarin de setup aan "publishing game information" of zoiets doet. En daar gaat het fout.

Op de EA forums heb ik de zoekfunctie zojuist gebruikt. Komt er één topic naar voren, maar die kan niet worden geopend omdat er een HTTP 500 error komt dan...

BTW, Vista heeft het .NET Framework standaard al geïnstalleerd staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Wildfire op 31-03-2007 11:47 ]

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Even een update... ipv een custom (advanced) install te doen, heb ik eergisteren een recommended install gedaan. Gewoon de default settings van de setup accepteren dus. Voor de zekerheid, na tips via Google, ook nog ff Windows Defender en m'n virusscanner tijdelijk uitgeschakeld. Daarna kon ik de boel gewoon geïnstalleerd krijgen.

Pagina: 1