[Nero] Bootimage selecteren onmogelijk? *

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Ik heb onlangs bovenstaande OEM versie gekregen bij aanschaf van mijn samsung dvd brander. Nu probeer ik vandaag om een bootable cd te branden om zo mijn test xp cd bootable te kunnen maken. Hiervoor gebruikte ik altijd het bestand microsoft corporation.img wat in iedere guide zo'n beetje genoemd wordt als je zelf bijvoorbeeld een unattended xp cd wil hebben. Nu heb ik bij deze nero versie alleen maar nero express en kan ik niet kiezen welk boot image bestand ik wil gebruiken. Ik kan alleen maar kiezen uit een floppy station of het standaard meegeleverde boot image van nero. Maar daar schiet ik niks mee op. Voorheen kon ik bij nero nog kiezen welke boot image er gebruikt moest worden maar die mogelijkheid heb ik nu niet. Hoe kan ik dit toch weer krijgen?

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Upgraden naar Nero Retail zodat je Nero Burning ROM ook hebt?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je misschien het bestand in de nero-map opzoeken en dan je eigen bestand renamen en eroverheen kopieeren?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je niet al te complete topictitel nog even aan :)

Nero 6.6.0.19 > [Nero] Bootimage selecteren onmogelijk? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• GrrRon
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Probeer het maar met Imgburn daarin kan het wel. :)

"Soylent Green is people!"