Toon posts:

machine check exeption error bij installatie C&C3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens de installatie van C&C3: Tiberium Wars krijg ik een "Machine_check_exeption" BSOD error.

Dat schijnt te maken hebben met hardware problemen ( wat ik heb gevonden via google ) maar ik zou niet weten hoe ik het op kan lossen. ( Bij apparaatbeheer zijn alle apparaten goed geïnstalleerd )

Iemand in het het "grote" C&C3 topic zei dat het kwam door overclocking maar daar doe ik op deze PC niet aan. ( Had voor de zekerheid de "optimized defaults" geladen in mn BIOS )

Iemand een ander idee... zou een herinstallatie XP wellicht helpen. ( maar dat betwijfel ik als het een hardware probleem is )

Alvast bedankt,
Justin

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Vooral geen systeemspecs erbij zetten :X

Verwijderd

rodie83 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:18:
Vooral geen systeemspecs erbij zetten :X
idd specs :?
ondergenomen acties :?
drivers al geupdate :?
game gepatched :?

etc

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Temperaturen van je systeem? (zowel normaal als tijdens de installatie, te checken met SpeedFan)

Verwijderd

Topicstarter
Ok hierbij wat meer informatie over mijn systeem ( wat, zeg gerust VEEL :) )
Maar ondernomen acties: Register opgeschoond met "Registry Mechanic", paar software pakketten verwijderd die ik toch niet meer gebruik. Verder niet echt veel.
Drivers zijn volgens mij nog up-to-date
Game patchen gaat moeilijk als het spel niet geinstalleerd kan worden :)

Verder hier mijn uitgebreide systeem informatie:
http://www.pixelstar.nl/report.html

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb het spel geinstalleerd gekregen door er een image van te maken met Alcohol 120% en via de image het te installeren. En daarna kon ik het gewoon spelen door de DVD weer in mn speler te stoppen en te starten ( nadat ik eerst de emulatie functie van Alcohol 120% had uitgezet ).

Dus ik denk dat ik eens mijn DVD DL Brander/Speler moet nakijken :( ( Een PLEXTOR DVDR PX-760A SATA )
Pagina: 1