Toon posts:

wannadoo adsl/cable ik vat hem niet meer...help!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik keek net ff op de site van wannadoo (yep...casema...) en daar stond dat zij nu ook adsl aanbieden. Echter, dat zou 99 piek kosten voor de basic versie ofzo. prima lijkt me...beter dan die 6kb van mijn kabel. Ik scroll verder, zie ik een kabel premium abo staan: even duur, ook 512 kb. En toen vatte ik het niet meer...
Ik wil gewoon een vlotte verbinding, als het ff kan onder de 149- van mxtream. Ik speel veel online dus een lage ping is belangrijk. Ook dl ik redelijk wat, dus das ook belangrijk. Iemand een idee wat in dit geval wijsheid is? Ik wilde wachten op cistron, daar wil ik hoe dan ook naar toe, maar dat kan nog wel ff duren...moet iets voor in de tussentijd...

THNX

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je bent zelf Casemagebruiker en dan wil je zeggen dat je INTERESSE heeft getoond voor een MxStream-account weer via CASEMA???? |:(

Neem gewoon eentje bij Xs4All of PI! Krijg je tenminste nog een beetje service!!

Sorry, maar ik wil echt NIKS MEER met casema te maken hebben. Als het kon, had ik TV-kabel ook bij een andere provider lopen. Vertrouwen is gewoon weg.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
yep inderdaad! moet ik dan een smak aansluitkosten gaan betalen voor een produkt wat ik maar een jaar ofzo ga gebruiken? Het is voor in de tussentijd, tot cistron. Anyway, over mxtream hoor ik ook genoeg klachten...

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 07:53 schreef onehelluvanoize het volgende:
moet ik dan een smak aansluitkosten gaan betalen voor een produkt wat ik maar een jaar ofzo ga gebruiken? Het is voor in de tussentijd, tot cistron.
Dat is geen excuus, die aansluitkosten moet iedereen betalen.
En dat je daarna Cistron ADSL neemt, zal KPN een r*tzorg zijn >:)

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hoezo aansluitkosten? Je betaald voor de modem. Iedereen moet dat doen, ongeacht welke ISP je neemt. Met een beetje geluk is die modem ook bruikbaar voor cistron.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Verwijderd

Topicstarter
oke het goedkoopste is dan om mijn abo bij casema om te zetten in een premium abo. dan hoef ik dus geen nieuwe aansluitkosten te betalen. dat zou over het algemeen rond de 25 kb/s zitten. Wat haal je nou precies uit een een mxtream aansluiting? dus wat je ziet als je dld?

Verwijderd

Als je Wanadoo via een telefoonlijn neemt (ADSL/ISDN/Analoog) dan heb je helemaal niets meer te maken met de Casema tak maar met de Euronet tak van France Telecom.
En Euronet is 1 van de betere providers hier in Nederland.
Ook ik heb Casema Kabel ellende en hoop zeer snel een Euronet ADSL verbinding te hebben. OK, er mogen misschien wat problemen met ADSL bestaan maar die kunnen nooit zo erg zijn als Cable Wanadoo :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gebeld met wannadoo, gevraagd wat er nou in mijn dl venstertje komt te staan als ik download (duh), en die knakker zei 512, hoewel dat afhankelijk is van de server waarvandaan je dl enzovoort blablabla. Maar adsl basic haalt dat toch bij lange na niet?
je krijgt toch 512/8=64 kb/s ,max?

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 19:31 schreef onehelluvanoize het volgende:
je krijgt toch 512/8=64 kb/s ,max?
Dat heb je goed ja, en die snuggere hein bij de helpdesk niet ;)

Verwijderd

Nee maar met dat premium ding krijg jed 512 kBITdown dus er komt ook daar 64kBYTE te staan :) :P

Verwijderd

Topicstarter
oke dus cable premium en wannadie adsl bieden de zelfde snelheid. Alleen bij kabel ben je meer afhankelijk van de drukte. Dan ga ik nu maar eens bellen met die figuren daar of mijn pakket omgezet kn worden van cable basic naar adsl (en wat daar dan de kosten van zijn, zijnde al abonnee...)

Verwijderd

Even voor de duidelijkheid:

Wanadoo Cable Basic max 6 KB ;)
Wanadoo Cable Plus 64 Kb
Wanadoo Cable Premium 256 Kb
Wanadoo ADSL 512/64 Kb

Zelf heb ik Wanadoo Cable Premium 256 Kb.
En ik moet zeggen dat ondanks dat het Casema is, de snelheid wel goed is.
Haal met downloaden af en toe 30 KB.

Met deze tekst zullen de jongens met de snellere verbindingen zich wel weer negatief uitlaten. Maar ja, we wonen niet allemaal in dezelfde buurt.
Pagina: 1