Ik heb de HDD van mijn Acer TravelMate 4650 vervangen (oude is defect), en nu kom ik niet meer in het BIOS, ook kan ik niet meer opstarten van CD. Ik heb altijd als standaard boot-volgorde CD-HDD-floppy gehad, maar hij wil nu niet opstarten van CD (Acer recovery CD, Windows CD en Linux CD geprobeerd). Toen wilde ik in het BIOS gaan kijken wat de bootvolgorde was, maar daar kom ik niet in. De default key bij Acer is F2, en die heb ik ook altijd gebruikt om in het BIOS te komen, maar dat werkt nu niet. Ook de andere logische keuzes als F10, F12 en DEL werken niet. Ook zie ik bij het splashscreen niet onderin de regel "Press F2 for setup of F10 for recovery" (oid) staan. Heeft iemand enig idee hoe ik nu nog in het BIOS kom? En hoe ik van CD kan booten?
[edit]
Ondanks dat de oude HDD kapot is heb ik die erin gehangen. Dan gaat alleen even het lampje van de laptop aan en meteen weer uit, verder gebeurt er niets. Ook heb ik 'm even in een USB behuizing gezet, maar ook dan is er niets mee aan te vangen.
[edit]
Ondanks dat de oude HDD kapot is heb ik die erin gehangen. Dan gaat alleen even het lampje van de laptop aan en meteen weer uit, verder gebeurt er niets. Ook heb ik 'm even in een USB behuizing gezet, maar ook dan is er niets mee aan te vangen.
[ Voor 14% gewijzigd door AtleX op 29-03-2007 18:15 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.