Ik weet dat er op casejunkies een tutorial van een raampje in je kast zetten staat maar weet er iemand waar je nog een tutorial zou kunnen vinden???
Mercikes
Mercikes
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Carpe Diem
Issie niet goed genoegchukkepukke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:23:
Ik weet dat er op casejunkies een tutorial van een raampje in je kast zetten staat maar weet er iemand waar je nog een tutorial zou kunnen vinden???
Sideplates*, en je hebt echter wel vaak precies hetzelfde effect (als het een gewone window wordt), bent (vaak) minder duur uit, en hebt een mooiere afwerking..DeKemp schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:49:
Siteplates Pff, dat is geen casemodden maar dingen kopen en erop smijten.
vind ik ook en ik wil ervaring op doen mijn case is AOpen QF45A Mid Tower Computer CaseDeKemp schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:49:
Siteplates Pff, dat is geen casemodden maar dingen kopen en erop smijten.
Tis toch niet zo heel lastig om zelf iets te bedenken. Ik heb een gat gezaagt met een dremel en de rest netjes gevijld en geschruurt en toen een stuk plexy er tegen gelijmd. Maar je kan ook schroeven, op plakken met tape. Mogenlijkheden zat, het is niet veel anders als iets met hout maken.chukkepukke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:05:
[...]
vind ik ook en ik wil ervaring op doen mijn case is AOpen QF45A Mid Tower Computer Case
eeen ongelooflijk lelijke case waar ik toch iets mooi mee wil doen.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 22:12 ]
Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq