Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tutorial raampje in kast

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-11 21:06
Ik weet dat er op casejunkies een tutorial van een raampje in je kast zetten staat maar weet er iemand waar je nog een tutorial zou kunnen vinden???

Mercikes :*)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11 23:07

ReseTTim

Chocolate addicted

heel makkelijk.. boren -> zagen -> dubbelzijdig tape op plexi -> en plakken maar :P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 18:56
Misschien is het handig om ook je type kast te vermelden....

Misschien zijn er wel sideplates beschikbaar???

Carpe Diem

• DeKemp
  • Laatst online: 24-06 22:15
Siteplates Pff, dat is geen casemodden maar dingen kopen en erop smijten.

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 09:54
chukkepukke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:23:
Ik weet dat er op casejunkies een tutorial van een raampje in je kast zetten staat maar weet er iemand waar je nog een tutorial zou kunnen vinden???
Issie niet goed genoeg B)

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
DeKemp schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:49:
Sideplates*, en je hebt echter wel vaak precies hetzelfde effect (als het een gewone window wordt), bent (vaak) minder duur uit, en hebt een mooiere afwerking..

• chukkepukke
DeKemp schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:49:
vind ik ook en ik wil ervaring op doen mijn case is AOpen QF45A Mid Tower Computer Case
eeen ongelooflijk lelijke case waar ik toch iets mooi mee wil doen.

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-11 13:02
chukkepukke schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:05:
[...]

vind ik ook en ik wil ervaring op doen mijn case is AOpen QF45A Mid Tower Computer Case
eeen ongelooflijk lelijke case waar ik toch iets mooi mee wil doen.
Tis toch niet zo heel lastig om zelf iets te bedenken. Ik heb een gat gezaagt met een dremel en de rest netjes gevijld en geschruurt en toen een stuk plexy er tegen gelijmd. Maar je kan ook schroeven, op plakken met tape. Mogenlijkheden zat, het is niet veel anders als iets met hout maken.

• chukkepukke
Maar op sommige sites staat is iets over raamrubbers, hoeveel kleiner moet je plexi dan zijn 0.5cm ofzo??

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Dat is alleen nodig als je niet kan zagen ;) Gewoon ff netjes veilen en met wat dubbelzijdig tape aan je paneel bevestigen en klaar.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
dubbelzijdig tape wil niet altijd werken hoor
hier toch niet:)

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik gebruik het altijd :P In Demission voor de eerste keer niet. Wel heb ik van dat industrieële spul.

Verwijderd

teken je window op je zijpaneel met potlood, pak een dremel, zet er glasvezelversterkte schijfjes op (voor metaal), dan uitdremelen als je afgeronde hoeken wilt kan je dit ook gewoon met de dremel doen maar, doe dit in "laagjes" Dus: ik bedoel dat je niet gelijk door het metaal heen zit, maar beetje voor beetje de potloodstreep volgen totdat je erdoor bent :9 als afwerking schuur je het nog een beetje met van die roze dremel steendingetjes (ik ben de naam even kwijt 8)7 ) dan acryl/plexiglas erin vastschroeven met boutjes :*) een klaar.

Zo heb ik ook mijn 2 windows uitgedremeld :*)

ps: ik heb wel mijn zijpaneel opnieuw moeten spuiten maar, zonder tape zie je beter wat je doet vindt ik. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 22:12 ]

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:44
TS: Zo, bij deze is er nog een topic meer dat in met de search/google kan gevonden worden, waar er een antwoord wordt gegeven op je vraag.
Volgende keer wat meer inzet, anders volgt er nog een slotje

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.