Toon posts:

Problemen met vista

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst Windows Vista Ultimate geinstalleerd en deed het perfekt. Maar nu opeens als ik een scherm open, kan ik niet meer minimaliseren of iets afsluiten zonder ALT+F4 / taakbeheer. Ook het verplaatsen van schermen op 't bureaublad lukt niet meer.

Kan iemand mij helpen?;(

b.v.d,

Eagle

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2025

Tiny

Wat eten we?

Wat bedoel je met kan niet meer afsluiten? zie je de knoppen niet meer?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, die 3 knoppen rechts-bovenaan zeg maar (als je bijv. een map geopend hebt, minimaliseren, maximaliseren, afsluiten), die zie ik wel maar als ik erop klik gebeurt er niets.
En als ik 'm van 't Aero-effect afhaal en de vormgeving op Vista Basic zet, dan doen alleen minimaliseren en maximaliseren het :?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:42 ]

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-02 18:15
Sorry hoor ik vind dit wel een magere starttopic.
Geef eens wat meer specs van je pc

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchwebs.com/Ryan/screen1.jpg

* Vormgeving: Aero-effect = geen van de 3 toetsen doen 't + in taakbalk ook niet.
Vista Basic = de toetsen minimaliseren en maximaliseren doen 't en 't kruisje niet.

Hoop dat je nu begrijpt wat ik bedoel :P

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 17:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
weet niemand het :? :o

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:19

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Is het een legale versie?

Indien het een illegale versie is en je hebt geprobeerd het watermerk rechts onderin weg te halen, dan is dat dus niet helemaal goed gegaan. Hier ga ik vanwege de regels niet verder op in.

Ik spreek uit ervaring en heb inmiddels de originele versie binnen, werkt als een zonnetje.

Verder ontopic, heb je onlangs patches oid geinstalleerd??

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Pagina: 1