Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dubbel posten?

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat dit aan mij ligt, maar ik heb inmiddels al 2x gemerkt dat ik door 1 klik op de knop 2x hetzelfde bericht post.

De eerste keer dat ik dit vandaag merkte was toen ik een topic maakte, en de waarschuwing kreeg dat ik al een bericht met precies dezelfde inhoud wilde posten. En zojuist poste ik een bericht in een topic en werd deze 2x geplaatst
Verwijderd in "[ervaringen] Het grote MSI M677 (/ M675)..."

Ligt dit aan mijn pc of ervaart iemand anders dit ook?
hmm ik wilde je net DM'en, met de message dat je idd 'n dubbel bericht had geplaatst
Scherp >:) maar dit zou toch eigenlijk ook niet 'moeten kunnen' (weet niet hoe GoT precies in elkaar zit, maar naar mijn gevoel hoort het niet te kunnen)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:06 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

hmm ik wilde je net DM'en, met de message dat je idd 'n dubbel bericht had geplaatst

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd in "Thema: Verloedering. Maar wat te fotogra..."
en al weer een dubbel bericht...

Het feit dat niemand hier heeft gepost (op CLB na :P) betekend dat dit dus echt een probleem van mijn laptop is?

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Lijkt er wel op ja :P

Normaal krijg je toch een erreur als je te snel achter elkaar post? (Lees; dubbel door meerdere keren op de Verstuur knop rammen).

[ Voor 76% gewijzigd door TommyGun op 29-03-2007 23:01 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wat gebeurd er als je ipv klikt op submit, alt + s indrukt? Komt ie dan ook twee keer?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
Normaal krijg je toch een erreur als je te snel achter elkaar post? (Lees; dubbel door meerdere keren op de Verstuur knop rammen).
Ja, had al bij het maken van een topic eerder de waarschuwing gekregen dat ik niet kon posten omdat de inhoud hetzelfde was als het topic ervoor :-/
Wat gebeurd er als je ipv klikt op submit, alt + s indrukt? Komt ie dan ook twee keer?
Dat zorgt nu niet voor problemen. Ik heb dit dubbel posten ineens vandaag inmiddels 3x gehad en kan ook genoeg berichten posten waarbij er maar 1 wordt gepost.. maar om een of andere zotte reden dus soms wel een dubbel post (terwijl ik aanneem dat dit helemaal niet mogelijk hoort te zijn)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 23:06 ]

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11 01:06

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:05:
[...]

Ja, had al bij het maken van een topic eerder de waarschuwing gekregen dat ik niet kon posten omdat de inhoud hetzelfde was als het topic ervoor :-/
Ah oke staat ook in de start post ja. Dacht dat je daar een modje mee bedoelde :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Topicstarter
TommyGun schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:06:
[...]

Ah oke staat ook in de start post ja. Dacht dat je daar een modje mee bedoelde :)
Laat maar dit ligt op de een of andere manier aan mijn muis

Lijkt nu wel alsof die 9 van de 10x dubbel klikt in zo een tempo dat het lijkt alsof ik nog helemaal niet geklikt heb :-/ Ik zal mijn muis eens gaan onderzoeken

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 11:18
maar ondertussen heb je in dit topic al 3x gereageerd zonder dat het dubbel word weergegeven... _/-\o_

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:27:
[...]

Laat maar dit ligt op de een of andere manier aan mijn muis

Lijkt nu wel alsof die 9 van de 10x dubbel klikt in zo een tempo dat het lijkt alsof ik nog helemaal niet geklikt heb :-/ Ik zal mijn muis eens gaan onderzoeken
Niet gewoon toevallig je linkermuisknop ingesteld op 'dubbelklik'? Doe ik altijd met mijn wieltje-indruk-dinges :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

't gebeurt mij ook wel 's idd. Twee keer op submit drukken kan niet, dat handelt React wel af.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
VerkerkSander schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:28:
maar ondertussen heb je in dit topic al 3x gereageerd zonder dat het dubbel word weergegeven... _/-\o_
ik maak nu even gebruik van mijn touchpad :P is even iets veiliger heb ik het idee, daarmee heb ik het probleem niet.. Zou dus echt aan mijn muis moeten liggen

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dit lijkt wel een beetje overeen te komen met elevator's tr-trash-probleem, jij enig idee Spider.007? :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

moto-moi schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:33:
Dit lijkt wel een beetje overeen te komen met elevator's tr-trash-probleem, jij enig idee Spider.007? :)
Ik heb user->set_lastmessagehash verplaatst zodat deze binnen de transactie zit; grote kans dat dit het probleem oplost.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

we noemen het maar even fixed ;)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.