Ik heb een groot probleem, waar ik de oplossing nog niet op gevonden heb. Ik heb sinds kort een laptop met helaas Windows Vista daarop. Tevens heb ik daar het pakket Visual Studio 2005 op geïnstalleerd staan. In het begin heb ik best wel problemen gehad om dit programma goed te laten draaien (uiteindelijk door UAL uit te zetten en rechtermuisknop --> starten als administrator werkte het).
Nu heeft mijn laptop afgelopen week updates geïnstalleerd en sinds dien doet hij het niet goed meer. Heb volgens mij overal gekeken op mijn PC voor instellingen welke niet goed staan. Ook Google kan me niet meer verder helpen.
Ik krijg ieder keer de volgende melding, ook al start ik als administrator het programma. Tevens werkt het debuggen op de webserver van VS ook niet meer, omdat hij zegt dat hij het pad niet kan vinden (lijkt op een security probleem).

Zijn er meer met dit probleem en heeft iemand voor mij een eventuele oplossing.
Nu heeft mijn laptop afgelopen week updates geïnstalleerd en sinds dien doet hij het niet goed meer. Heb volgens mij overal gekeken op mijn PC voor instellingen welke niet goed staan. Ook Google kan me niet meer verder helpen.
Ik krijg ieder keer de volgende melding, ook al start ik als administrator het programma. Tevens werkt het debuggen op de webserver van VS ook niet meer, omdat hij zegt dat hij het pad niet kan vinden (lijkt op een security probleem).

Zijn er meer met dit probleem en heeft iemand voor mij een eventuele oplossing.
FON - WiFi for Everyone | Flickr