Eens op verschillende sites gezocht met een review hiervan en het lijkt me wel een degelijk bord voor de prijs en wat het moet kunnen ivm andere in dezelfde klasse.
Maar ik had toch nog één vraagje, eigenlijk iets waar ik niets over heb gevonden en niet veel van weet dus info is welkom
Bij de accesoires staat het volgende:
# Motherboard;
# 1 CD with software and drivers;
# One rounded ATA-133 cable and one rounded FDD cable;
# 1x SerialATA cable + a power supply adapter (1 connector);
# User's Manual in English + Quick Setup Manual;
# 1x cap for the rear panel of the housing;
# D-Bracket;
Het gaat mij vooral over de kabels... 1 Sata kabel en stroomconnector (wat kan hier allemaal mee aangesloten worden, in hoeveelheid dan... vb, hoeveel hdd, optisch, ...?)
Rounded ATA-133 voor wat wordt dit juist gebruikt en die fdd kabel is precies wat dan?
Het gaat er mij vooral om als er genoeg bekabeling is om 1 sata hdd aan te sluiten en 1 dvdrw (ook sata) met de optie om later dan nog een tweede schijf en/of optische drive erbij te zetten?
grtz
Maar ik had toch nog één vraagje, eigenlijk iets waar ik niets over heb gevonden en niet veel van weet dus info is welkom
Bij de accesoires staat het volgende:
# Motherboard;
# 1 CD with software and drivers;
# One rounded ATA-133 cable and one rounded FDD cable;
# 1x SerialATA cable + a power supply adapter (1 connector);
# User's Manual in English + Quick Setup Manual;
# 1x cap for the rear panel of the housing;
# D-Bracket;
Het gaat mij vooral over de kabels... 1 Sata kabel en stroomconnector (wat kan hier allemaal mee aangesloten worden, in hoeveelheid dan... vb, hoeveel hdd, optisch, ...?)
Rounded ATA-133 voor wat wordt dit juist gebruikt en die fdd kabel is precies wat dan?
Het gaat er mij vooral om als er genoeg bekabeling is om 1 sata hdd aan te sluiten en 1 dvdrw (ook sata) met de optie om later dan nog een tweede schijf en/of optische drive erbij te zetten?
grtz
Feel the fear and do it anyway...