[Sketch software] Meerdere gebruikers gelijktijdig schetsen

Pagina: 1
Acties:

• MOmax
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01 12:06
Bestaat er een toepassong die dit kan:

1) je opent een bitmap (JPG< GIF, etc.)
2) je schets in dit bestand een paar wijzigingen (mbv een Wacom tablet oid)
3) iemand anders kan online (via netwerk) mbv een client meekijken naar datgene wat jij schetst
4) die iemand kan eventueel ook met zijn tablet (in een andere layer?) ook meeschetsen

Bovenstaande online collaboration sketch tool heb ik tot nu toe niet kunnen vinden, maar ik heb zoiets heel hard nodig om de samenwerking tussen on sen onze buitenlandese vestiging te stroomlijnen.

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-01 20:42
oei, hoe heette die ook alweer? Het was een Japans programmaatje welke in de versie 2 niet meer gebruik kon maken van meerdere tekenaars... Ik zal thuis zoeken of ik hem nog heb!

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:27
seagrand pixia Misschien? Dat is een japans tekenprogrammaatje dat ik ken...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08-2025
hmmm zat dat niet een tijdje standaard in msn? ik geloof dat het whiteboard heette (niet erg uitgebreid maar misschien dat er ergens een uitgebreidere versie van te vinden is). ik zal eens ff zoeken of daar wat over te vinden is.

-- edit -- dat zijn allemaal standaard whiteboard dingen..leuk om een paar lijntjes te tekenen maar niet echt om te schetsen....

misschien moet je meer kijken in de kant van vnc en extern bureaublad achtige oplossingen misschien dat er een vnc programma is waarmee je met 2 mensen tegelijkertijd kunt werken.
je kan iig met vnc de ander mee laten kijken.

[ Voor 58% gewijzigd door misterw op 30-03-2007 10:23 ]

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

• El Psycho
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-12-2025
netmeeting whiteboard? Oud maar volgens mij nog op elk windows (<= XP) systeem te vinden: conf.exe.

• DapperKonijntje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08-2025

DapperKonijntje

Draw monkey

Open Canvas 1.0 heeft netwerk opties tot 4 personen geloof ik.
Ik heb em even geupload (is gratis, maar nauwelijks te vinden)

http://members.lycos.nl/forgedpencil/Arjen/OpenCanvas/

Have fun :)

Portfolio

• MOmax
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-01 12:06
Ja, bedankt voor de reacties tot zover.

Idd zoek ik niet een teken-maar-wat-lijntjes programma (aka Paint), maar toch een redelijk profesionele tekenomgeving (aka Photoshop).

OpenCanvas ziet er bemoedigend uit....

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:36

Tim Schuhmacher

abasios

Maar je kan dan toch gewoon je desktop sharen, wat voor programma je dan start en gebruikt is om het even. Al ga je samen in word typen, een mailtje naar je baas sturen of samen schetsen in Photoshop.
Pagina: 1