Toon posts:

3Dmax importeren AI en extruden werkt niet juist!

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft wil ik een Abobe illustrator object importeren en deze extruden zie plaatje onder. Nu extrude 3D max alleen de buitenste lijnen maar ik wil dat hij in z'n geheel extrude en niet alleen de lijnen. Nu heb ik ook al geprobeerd om hier een editable mesh van te maken en de open adges te collapsen maar dan ziet het object er niet meer uit!
Met andere objecten extruden uit een Illustrator bestand werkt dit wel gewoon correct.

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/2d0c1uw.gif

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:59
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:29:
Zoals de titel al aangeeft wil ik een Abobe illustrator object importeren en deze extruden zie plaatje onder. Nu extrude 3D max alleen de buitenste lijnen maar ik wil dat hij in z'n geheel extrude en niet alleen de lijnen. Nu heb ik ook al geprobeerd om hier een editable mesh van te maken en de open adges te collapsen maar dan ziet het object er niet meer uit!
Met andere objecten extruden uit een Illustrator bestand werkt dit wel gewoon correct.

[afbeelding]
Bestaat het object uit 1 geheel. Dus 1 lijn die helemaal afgesloten op elkaar aan sluit. Weld anders ff alle puntjes aan elkaar en probeer het dan nog een keer.

Verwijderd

Topicstarter
Het object kan ik in illustrator vullen en omlijnen naar mijn inziens zijn alle punten dan met elkaar verbonden.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

t gaat niet om illustrator maar om max

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• damnengineer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
check eens of je dubbele punten hebt staan (2 punten op 1 plek), het makkelijkst is om even je vertex numbers aan te zetten

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:42

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Moet je bij het extruden niet een vinkje zetten bij "cap" of "cap holes" oid, om te zorgen dat er faces worden aangebracht op de uiteindes van je mesh?

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-03-2007 13:50 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Topicstarter
Het probleempje is opgelost er zat idd een dubbele punt in wat dit probleem veroorzaakte!
Pagina: 1