Ik ben op zoek naar een videokaart voor in mijn computer. Deze wil ik voornamelijk gebruiken voor het kijken van films in hoge kwaliteit. Ik wil een kaart die minimaal 720P gewoon vloeiend trekt, en het liefst met een DVI-D uitgang, en daarnaast nog een gewone analoge uitgang. Dit omdat ik er wss 2 schermen op aan ga sluiten, namelijk een 17 inch en een 22 inch.
Ik hoef dus niet een kaart die alle spellen aankan, maar gewoon een kaart die video in hoge kwaliteit kan afspelen. Iemand adviezen over welke kaart ik het best kan nemen? Is zo'n kaart uberhaupt te krijgen voor max. +/- 200Euro?
Welke specs van een videokaart spelen een grote rol (naast welke uitgangen er dus opzitten ivm de connector van je monitor)? moet je letten op hoeveelheid geheugen, geheugensnelheid, GPU snelheid, etc?wat is het belangrijkst?
Wat is de meest geschikte kaart volgens jullie?
In ieder geval bedankt!
Ik hoef dus niet een kaart die alle spellen aankan, maar gewoon een kaart die video in hoge kwaliteit kan afspelen. Iemand adviezen over welke kaart ik het best kan nemen? Is zo'n kaart uberhaupt te krijgen voor max. +/- 200Euro?
Welke specs van een videokaart spelen een grote rol (naast welke uitgangen er dus opzitten ivm de connector van je monitor)? moet je letten op hoeveelheid geheugen, geheugensnelheid, GPU snelheid, etc?wat is het belangrijkst?
Wat is de meest geschikte kaart volgens jullie?
In ieder geval bedankt!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 11:01 ]