Na dagen lang proberen en veel gezoek op GoT, Google, enz. kom ik er echt niet meer uit. Mijn RSS feed blokkeert steeds op basis van de karakter set (volgens mij). Eindelijk wordt nu in elk RSS feedlezer mijn feed www.tomtalk.nl/rss gelezen, maar toch krijg ik alsnog foutmeldingen in de validation: http://validator.w3.org/f...?url=www.tomtalk.nl%2Frss.
Hij loopt vast tegen de speciale characters in mijn teksten zoals ' " é ë etc! Met name aanhalingstekens lijken op dit moment het probleem te zijn.
Heel frustrerend, ik heb al verschillende manieren geprobeerd om bij het uitlezen van m'n MySQL database (RSS wordt door PHP gegenereerd) deze tekens te vervangen, maar het wil niet lukken. Heeft iemand suggesties?
Mijn RSS index.php heeft als kop:
header("Content-type: text/xml; charset=iso-8859-1");
De MySQL database is volgens mij ook iso-8859-1.
Hij loopt vast tegen de speciale characters in mijn teksten zoals ' " é ë etc! Met name aanhalingstekens lijken op dit moment het probleem te zijn.
Heel frustrerend, ik heb al verschillende manieren geprobeerd om bij het uitlezen van m'n MySQL database (RSS wordt door PHP gegenereerd) deze tekens te vervangen, maar het wil niet lukken. Heeft iemand suggesties?
Mijn RSS index.php heeft als kop:
header("Content-type: text/xml; charset=iso-8859-1");
De MySQL database is volgens mij ook iso-8859-1.