Kerio Winroute Firewall en Limewire

Pagina: 1
Acties:

• mvddonk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-03 15:50
Ik draai nu een tijdje Winroute Firewall (van Kerio) en dit heeft er voor gezorgt dat het internet veel stabieler is en beter werkt.
Nu zit ik alleen met een probleem dat ik Limewire niet werkend kan krijgen voor de mensen achter de firewall.
Ik heb de poorten voor gnutella open gezet (naar binnen en naar buiten) en heb een poort geforward naar een bepaalde PC (waar limewire op staat). Op deze pc heb ik de listening poort op de forwarded poort gezet maar nog steeds kan limewire niet connecten.

Heeft iemand ervaring met deze 2 producten/dit probleem?

• mvddonk
Maakt het misschien nog uit of de geforwarde poorten TCP/UDP (enkel of beide) is?

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Ja maakt zeker wel uit. Welke heb je nu geopend?

Misschien is dit eerst wat voor je: Het Grote Poortmappingsverhaal

[ Voor 50% gewijzigd door GGS_206 op 30-03-2007 12:35 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• mvddonk
Ik bedoelde meer, als ik bijv poort 44730 (TCP & UDP) open zet werkt dat dan ook als die alleen UDP nodig heeft of moet het dan specifiek UDP only zijn?

Ik heb nu 44730 tm 44740 (TCP & UDP) geforward naar een pc, daar heb ik limewire ingesteld op de listeningport: 44730
en bij 'router configuration' heb ik 44735 ingevuld.

Er is trouwens ook een mogelijk tot het invullen van een proxy server, waar is dit voor en zou ik dit kunnen gebruiken om het te laten werken?

Het vreemde is dat ik ook helemaal geen logs zie van die rule die ik gemaakt heb in Kerio (als de rule gebruikt wordt door een app/pc moet ik logs te zien krijgen). Met andere woorden, limewire gebruikt de poorten niet goed?

[ Voor 19% gewijzigd door mvddonk op 30-03-2007 16:38 ]