Verschil in netwerk connectie..

Pagina: 1
Acties:

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
Ik heb op dit moment een linksys wag200 router in de meterkast. Niks mis mee. Dan heb ik een pc met een linksys wusb54g adapter: een usb apparaat dus waarmee ik verbinding met de router maak.

Nu krijg ik een pc erbij, en heb nog een linksys wmp54G pci adapter liggen. Ik denk: ruil even om; dus de usb adapter van de pc af, drivers netjes gedeinstalleerd, nieuwe software en drivers van de pci adapter geinstalleerd, kaartje erin, power on en zie daar: strakke verbinding. Beter signaal dan met de usb adapter.

Ga ik Battlefield 2 in: krijg ik zo om de minuut (ongeveer) telkens een seconde een hik met in het scherm: there is a problem with your connection.

Nog eens alles controleren: strakke verbinding, lijkt niets mis mee. Nog eens BF2: connection problems om de minuut.

Drivers gedeinstalleerd, kaartje eruit, nieuwe drivers erop en usb adapter er weer aan: signaal wat varieert tussen goed en zeer goed (met de pci was dat uitstekend); daarna BF2 opgestart en totaal geen connection problemen.

Wat zou dat nou kunnen zijn??

Meer gegevens evt:
WXP SP2
Asus p4p800sx moederbord
P4 3.2 (overclocked 5%)
2GB intern

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-03 22:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb je:

• Alle protocollen installed?
• Driver opties doorgespit op eventuele 'updates die je kaart doet' ?
• Laatste drivers installed?

Xbox Live ID:Notna8310

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:20
Laatste nieuwe spul allemaal opgehaald... later nog eens getest: met de pci geeft ie af en toe connection problems ondanks het betere signaal, wat ie met de usb niet doet..