Outlook agenda ineens weg bij stroomuitval

Pagina: 1
Acties:

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:50
Bij een klant waarvan de server is uitgevallen wegens stroomstoring, was de Outlook agenda ineens weg (dit is een agenda die gedeeld is en die iedereen in het berijf kan zien).
Ik kon deze maar niet terug krijgen, het lukte uiteindelijk wel om de agenda te verslepen naar "favorieten" in Outlook (stom genoeg).
Nu is er weer het probleem dat blijkbaar niet alles er in staat voor die ene medewerker.
Iemand enig idee waar ik dit probleem hem in moet zoeken?
De rechten staan in principe gewoon goed (om die agenda op de normale manier te kunnen zien), hetzelfde als alle andere gebruikers.
Het is wel de laatste medeweker en dus ook de laatste user die is bijgemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door eX0duS op 29-03-2007 10:04 ]

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
Je gebruikt dus wel Exchange voor je opslag?

Staat wel alle data er in als je bv kijkt via OWA?

Wat krijgt je als Admin te zien? Of wat als je een profiel herconfigueerd, krijg je dan wel alles te zien?
Ik kon deze maar niet terug krijgen, het lukte uiteindelijk wel om de agenda te verslepen naar "favorieten" in Outlook (stom genoeg).
. Dus de clients zijn alleen de link kwijt.

• eX0duS
Wat is OWA? :?
Er missen gewoon een hoop afspraken.
Als ik de agenda aan klik dan krijg ik de melding "kan map niet weergeven".
Als ik die agenda bij favorieten zet dan werkt het wel, echter staan niet alle afspraken er in. Echter kwamen er later wel weer wat bij, net of ze nog gesychroniseerd moeten worden.
Ik heb de gebruiker al een keer gedelete en weer toegevoegd aan de permissies om die agenda te zien, maar dit werkt dus ook niet.

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:59
OWA = Outlook Web Access.

Wat als je direct naar de Public Folder gaat?

• eX0duS
Ik heb al vanalles geprobeerd. Het gekke is, als ik lokaal op de PC inlog (als admin), en dan in Outlook de server configureer met de betreffende user, dat het allemaal wel werkt...

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 19:11

TommyGun

Stik er maar in!

Als je dit hebt opgelost misschien meteen maar een UPS plaatsen? Wel zo veilig ;)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je misschien cached-mode in Outlook aanstaan bij die user? Die wil ook nog wel eens gekkigheidjes veroorzaken :P

Over welke versie van Outlook hebben we het trouwens? Want wat ik hierboven noem kan niet met alle versies.. Verder verplaats ik je topic even van Windows Servers en Server-software naar Officesuites en -software omdat het niet in de mailbox lijkt te zitten, maar in de client daarvoor.

[ Voor 51% gewijzigd door sanfranjake op 29-03-2007 17:13 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• eX0duS
Ik heb begrepen dat het ook al voor de stroomuitval was... Denk ook inderdaad dat het ook aan de client ligt. Als ik lokaal inlog en ik (dus niet op het netwerk), dan is in Outlook wel alles zoals het moet zijn...
Ik heb er ook aangedacht om gewoon die user te trashen en dan een nieuwe aan te maken, alleen ik zit met het probleem dat de mail etc. dan ook weg is.

Oja, op een heel andere PC is precies hetzelfde probleem. Andere users hebben dat probleem niet.

[ Voor 12% gewijzigd door eX0duS op 30-03-2007 09:07 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan natuurlijk zoals in de faq te vinden is mail exporteren en dan weer importeren :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1