Toon posts:

Welke DVD-recorder met HD zou ik kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor iemand van 70 jaar een DVD-recorder kopen met HD (mijn gebuur)
Ik wil me niet graag miskopen en heb een budget van 300 €.
Welke raden jullie mij aan? Welke grootte van HD kies ik best voor zo iemand ?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Met HD? Ik zou eerst eens kijken naar het gebruiksgemak van zo'n apparaat!
Naar de grootte van de knoppen op het apparaat en de afstandsbediening en je geen zorgen maken over de grootte van de HD... Volgens mij hebben ze standaard 80GB aan boord, waar je al zo'n 80 uur mee op kan nemen in goede kwaliteit, dus das meer dan zat denk k! Voor de rest: eigen inzet!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Misschien is iets met Guide Plus handig, maar ik denk dat 300 euro dan redelijk krap is.

Misschien kun je ook eens naar Pioneer DVD-recorders kijken, de afstandsbedieningen zijn in mijn ogen altijd erg overzichtelijk, over menu structuren durf ik geen uitlatingen te doen.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

mijn ouders overwegen (misschien) de aanschaf van een hdd recorder, en ik raad hen aan om te gaan voor een sony rdr hx 725 , deze is bij pixmania voor rond de 300 euro te verkrijgen. Dit apparaat heeft een 160 GB hdd (meer dan genoeg voor normaal gebruik, past met hoogste compressie tot 250 uur op) en hij heeft guideplus. Het ding schijnt een van de gebruiksvriendelijkste apparaten te zijn, enigste nadeel is dat het opstarten relatief lang duurt. (maar lijkt me dat je dat liever hebt dan dat hij snel opstart en de menu's ontzettend traag zijn, wat bij een philips meestal het geval is)

[ Voor 8% gewijzigd door jwbagger op 29-03-2007 01:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er zo geen overzichtje van de beste prijs/kwaliteit ?

Ik vind dat ook als hij al 80 Gh heeft van HD zal da meer dan volstaan, die mens heeft tijd zat om op DVD te branden.

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet zo dat Sony met DVD+R werkt of heb ik het mis.
En ja hoor dat mag traag zijn, als het maar overzichtelijk is.
jwbagger schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:16:
mijn ouders overwegen (misschien) de aanschaf van een hdd recorder, en ik raad hen aan om te gaan voor een sony rdr hx 725 , deze is bij pixmania voor rond de 300 euro te verkrijgen. Dit apparaat heeft een 160 GB hdd (meer dan genoeg voor normaal gebruik, past met hoogste compressie tot 250 uur op) en hij heeft guideplus. Het ding schijnt een van de gebruiksvriendelijkste apparaten te zijn, enigste nadeel is dat het opstarten relatief lang duurt. (maar lijkt me dat je dat liever hebt dan dat hij snel opstart en de menu's ontzettend traag zijn, wat bij een philips meestal het geval is)

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Hoe helder is deze persoon van 70? Kijk ik naar mijn omgeving dan zou ik je afraden je geld te verbranden aan zo'n apparaat.

Vele kleine knoppen, veel functies, veel instellingen etcetc. Het wordt er allemaal niet gemakkelijker op. Kijk maar eens naar de dikte van de handleidingen van tegenwoordig ;)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:11

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik denk dat je eerst maar eens zelf op zoek moet gaan. Er is zoveel info te vinden, en er zijn verschillende websites met reviews en gebruikersreacties (bijvoorbeeld kieskeurig). Er wordt echt inzet van je verwacht voordat je een topic opent.

Zie ook de FAQ: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.