Toon posts:

Probleem tft scherm flets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag. Ik heb een tft scherm dat van de ene op de andere dag ineens behoorlijk flets was. Net alsof er een kabel niet goed zit. Dit is echter niet het geval. Ik heb alles nog even nagelopen. Ook op andere pc's getest. Helaas haalt dit weinig uit.

Het gaat om de belinea 10 17 25 Nou probeer ik hem open te schroeven maar wanneer ik de steun eraf heb krijg ik de plastic kap niet los. Ik kan nergens info vinden over hoe dit moet.

Daarnaast vraag ik me af of er mensen zijn die zo een twee drie een veelvoorkomende factor kennen die wellicht de oorzaak is van het fletse beeld. Het is dus ook wanneer er geen beeldkabel in zit en ik de voeding erop zet. Dan is het zwart alsof er een soort layer effect over ligt.

bvd

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04
probeer eens via het OSD menu instellingen aan te passen, waaronder helderheid enzo

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al wat geprobeerd. Ik heb hem via het menu terug gezet naar fabrieksinstellingen. Zou ook vreemd zijn aangezien ik dat niet tussentijds veranderd heb van de ene op de andere dag dat hij het vertoonde.

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Geen garantie meer?
Na openschroeven zeker niet.
Maar let op, als je het glas eenmaal van de connectors af hebt gehad, krijg je meestal niet meer je beeld terug.