Ik speel nu 6 dagen resistance: Fall of men online en sinds vandaag word regelmatig de verbinding verbroken van de PS-3 met internet (6 keer tot nu toe). Mijn vriendin kan wel gewoon blijven internetten en heeft niets gemerkt (dit kan ook komen omdat een minder stabiele verbinding nodig is als ze langer naar eenzelfde pagina kijkt). Daarnaast heb ik het gevoel dat de laadpagina als ik terug naar de lobby ga langzamer klaar is als in het begin (beeld hapert wat en er lijkt meer HD en disc activiteit te zijn).
Ik vind het vreemd dat deze problemen nu ineens optreden, dus in eerste instantie denk ik aan een kortstondig uitvallende verbinding. Iemand anders last gehad dat de PS-3 internetverbinding verbroken werd tijdens gamen (en met een abbo van @ Home)?
Ik vind het vreemd dat deze problemen nu ineens optreden, dus in eerste instantie denk ik aan een kortstondig uitvallende verbinding. Iemand anders last gehad dat de PS-3 internetverbinding verbroken werd tijdens gamen (en met een abbo van @ Home)?