Zoeken in de meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Ik ben al jaren een tevreden gebruiker van de meuktracker, alleen ik erger me steeds aan 1 ding. En dat is het ontbreken van een zoek functie zoals die in de pricewatch. Als ik bijvoorbeeld een gedeelte van de naam van het programma weet kan ik die lange pagina's gaan afstruinen om zo het juiste programma te vinden.

Een zoek functie zou hier uitermate geschikt van pas komen, nu is mijn grote vraag: komt er een zoekfunctie voor de meuktracker?

• Klasanova
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Klasanova

MAYDAY

die is er toch, bij de frontpage kun je onderaan de balk aan de linkerkant bij het zoekding een pulldownmenuutje aanklikken, kun je ook kiezen voor meuktracker :Y)

Gigabyte P35 ds3|C2D 6750|4Gb Kingston|Raptor 36Gb|Spinpoint 320Gb|Sparkle 8800GT 512Mb|2x 19" LG|Logitech S510 Desktopset|

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:40

TommyGun

Stik er maar in!

Inderdaad, zou fijn zijn om een optie te kunnen selecteren voor het zoeken in titels, in het bericht zelf of in beide. Als je nu op bijvoorbeeld 'PHP' zoekt krijg je weet ik hoeveel results, waarin in 3/4 deel van de resultaten geen PHP in de titel voor komt, maar waarschijnlijk in het bericht zelf of in een van de reacties.

Zie http://tweakers.net/meukt...&CatID=&Query=PHP&x=0&y=0

Edit; of begrijp ik de TS nu verkeerd? iig, dit is mijn probleem :P

[ Voor 34% gewijzigd door TommyGun op 28-03-2007 22:41 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-02 13:05
Lol, haha dit heb ik echt nog nog nooit gezien. Mijn excuses 8)7 |:( :+

Verwijderd

Ik zou eigenlijk wel willen kunnen selecteren op soort licentie, bv. "freeware". 't is nu nogal een klus om als je een freeware tooltje zoekt je alle resultaten moet gaan bekijken om er achter te komen wat voor licentie er aan hangt.
misschien titlechange naar "Post hier je wensen voor de meuktracker" :P

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een dergelijk topic is er al ;) . Daarnaast, wacht maar even af wat de volgende versie van de frontpage zal bieden. Die begint namelijk erg dichtbij te komen en biedt zeeeer interessante verbeteringen.
Pagina: 1