Bericht verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2009 11:13 ]
Verwijderd
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Verwijderd
Bekijk nou eerst eens die link die ik gafVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:40:
@fsfikke
Je heb gelijk het interne ipadres werkt niet op me laptop.
Nat manager wat ik ook gebruikte op me desktop is een programma dat een port van de router forward.
Weet iemand hoe ik het interne ipadres mee krijg op me laptop?
"man is not truly one, but truly two,"
[ Voor 14% gewijzigd door mr_petit op 29-03-2007 00:05 ]
[ Voor 35% gewijzigd door mr_petit op 29-03-2007 00:43 ]
Verwijderd
Pff dat kun je wel stellen, deze kerel weet niet waar ie mee bezig is.. maakt natuurlijk niet , maar t zou leuk zijn als ie een poging deed om rustig de reacties te lezen en dan te proberen ipv van met allerlei termen te gooien..mr_petit schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 01:06:
Je hebt geen geschikte portmap voor je webserver staan.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 01:12 . Reden: laat ; spelfoutjes ]
[ Voor 28% gewijzigd door BHQ op 29-03-2007 09:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat zou wel moeten werken inderdaad, zal hoogst waarschijnlijk een op ip gebaseerde beveiliging zijn in de software van de webserver. Eventueel graag een tracert 10.0.0.151 doen om te kijken waar ie naartoe gaat, mocht het een eigen ingestelde routetabel zijn oid..Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:18:
Volgens mij heeft TS gelijk en moet je gewoon op zowel loopback ip als het eigen ip de webserver kunnen starten. Als het wel lukt op ip 127.0.0.1, dan moet het ook werken op 10.0.0.151....
Als je op de pc zelf niet op 10.0.0.151 de website kunt benaderen, dan zal het vanaf een andere pc ook niet gaan!
Kijk eens in de instellingen van de webserver software... staat er misschien een aparte poort gedefinieerd? Of is er binnen de software een beveiliging vanaf welk ip je de site kunt benaderen?
Verwijderd
Nat manager is volgens mij een tooltje om je modem/router te configureren. DAt is wezenlijk wat anders dan wat Winroute doet. (pc als router laten werken).Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:19:
Als ik het programma nat manager wil starten, nat manager is een programma als winroute,
Verwijderd
Nat manager kun je alleen gebruiken als je geen router hebt, en dus een publiek ip rechtreeks op je computer krijgt, dit is al eerder gezegd, aub de reacties lezen, daar zijn ze voor.mr_petit schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:18:
[...]
Nat manager is volgens mij een tooltje om je modem/router te configureren. DAt is wezenlijk wat anders dan wat Winroute doet. (pc als router laten werken).
Het is me nog steeds niet duidelijk of je vanaf je desktop nou wel of niet de webserver op je laptop kunt zien. Als je die niet ziet (dus vanaf je desktop het ip adres 10.0.0.151 bekijken), en je ziet dus vanaf je laptop ook niets op 10.0.0.151, dan werkt je webserver niet op je nic, of je laptop blokkeert je webserver op je nic.
Verwijderd
Nee, de nat manager doet het niet omdat er niets te NAT-ten valt op een PC met alleen een intern adres dat bovendien al achter een NAT router zit.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:32:
[...]
De nat manager doet het niet omdat me interne ip adres het niet doet, laten we het ook aub alleen nog maar hebben hoe ik me interne ipadres aan de praat krijg.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Dat is niet wat de volgende link anders beweerd:Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:23:
[...]
Nat manager kun je alleen gebruiken als je geen router hebt, en dus een publiek ip rechtreeks op je computer krijgt, dit is al eerder gezegd, aub de reacties lezen, daar zijn ze voor.
[ Voor 9% gewijzigd door mr_petit op 29-03-2007 18:09 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 19:03 ]
Precies, het best grappig om iedereen helemaal door het lint te zien gaan over portmappings terwijl niemand zich afvraagt of de config van die webserver wellicht geen andere clients dan localhost (127.0.0.1) toestaatVerwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:02:
edit
lamaar, als het vanaf de desktop ook niet lukt zit het probleem ergens anders
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
want?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:52:
[...]
En anders als het aan me webserver ligt, moet ik op 10.0.0.151 m'n router configuratie zien
Verwijderd
http://10.0.0.138 al geprobeerd?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:52:
En anders als het aan me webserver ligt, moet ik op 10.0.0.151 m'n router configuratie zien
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:11:
Ja natuurlijk! Bovenste berichten niet gelezen?
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 23:16 ]
hoe bedoel je?Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:05:
[...]
Ligt aan het interne ipadres, dit geeft nat manager ook aan...
[ Voor 18% gewijzigd door mr_petit op 29-03-2007 23:21 ]
Maar niet op je laptop.Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:52:
[...]
Wat loop jij nou weer te kletsenDezelfde webserver gebruikte ik ook bij me desktop, en daar werkte het wel.
Nee, want je router heeft 10.0.0.138.En anders als het aan me webserver ligt, moet ik op 10.0.0.151 m'n router configuratie zien
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
[ Voor 4% gewijzigd door mr_petit op 29-03-2007 23:46 ]
[ Voor 102% gewijzigd door flippertw op 30-03-2007 16:40 ]
Vinkje uitzetten.
Je hebt gelijk, ik liet me meeslepenalt-92 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:49:
[...]
Vinkje uitzetten.
Vergeet die teredo tunnelinterfaces nou, en dat IPv6 gedoe.
Niet van toepassing, niet interessant, en al helemaal niet de storende factor.
Laat liever de config van die server eens zien van je laptop.
[ Voor 31% gewijzigd door BHQ op 31-03-2007 12:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq