U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Ik weet niet waarom rippen niet lukt... ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Misschien moet je een "secure" ripper gebruiken zoals EAC.
Ik ben bang dat je ze sowieso moet gaan converteren. DTS-CD's werken namelijk op 44.100khz en DVD op 48khz. En met convteren zal je kwaliteit verliezen, dus het is niet aan te raden.
Ik ben bang dat je ze sowieso moet gaan converteren. DTS-CD's werken namelijk op 44.100khz en DVD op 48khz. En met convteren zal je kwaliteit verliezen, dus het is niet aan te raden.
Dat zou niets uit moeten maken. Als je een audio DVD maakt met LPCM tracks van de DTS wav'jes die je van CD ript zou dat prima moeten werken.Slogra schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 03:57:
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
En hoe doe ik dat?
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Zoals gezegd: rip de CD met EAC. De rest mag je eerst zelf uitzoeken, over het maken van DVD audio is vast wel het een en ander te vinden.
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?