Toon posts:

Outlook agenda exporteren

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Wil weten hoe ik mijn agenda kan opslaan als een back-up. Zodat ik hem bij een crash later weer terug kan zetten. Nu heb ik via google enkel een manier gevonden om via bestand een .pst file op te slaan. Echter zitten mijn afspraken er dan niet bij, kortom enkel de mail.....

Via google niet verder gekomen en heb zelf ook dit forum gezocht met de zoekfunctie.

Dus ik wil enkel mijn agenda saven in een bestand zodat ik het later bij het opnieuw instaleren van de laptop terug kan zetten. Ik gebruik op mij laptop Outlook 2003 en op mijn desktop Outlook XP (home edition)

Alvast bedankt, voor jullie hulp!!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:21

Reptile209

- gers -

Als je exporteert naar een .pst kanje kiezen welke map(pen) en/of submap(pen) je wil exporteren. Kies daar je kalender, et: voilá! :) Of nog slimmer: kies voor de hoofdmap zodat ook je emails e.d. in dezelfde pst zitten, dan kan je de hele klap in een keer importeren als dat nodig is.

Zo scherp als een voetbal!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Blijkbaar heb je bij het exporteren naar een PST vergeten de Calendar folder mee te nemen? Want dat is gewoon prima mogelijk hoor :)

• Mr_EOS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-01 15:42
Je moet wel een pst-file maken en wel op de volgend manier:
Dus: Naar een bestand exporteren.
Bestand met persoonlijke mappen (*.pst).
Alleen moet je bij het aanmaken van de file, naar boven scrollen en vervolgens aanklikken:
"Persoonlijke mappen"
en een vinkje bij "inclusief submappen"

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Top, wat is het eigenlijk toch allemaal makkelijk..... als je het weet. Voel me af en toe echt een kluns en al helemaal als je dan de oplossing van iemand krijgt!

Allen bedankt!!!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Staat ook best wel letterlijk in de faq, en is zo makkelijk te vinden dat ik dit topic maar ga sluiten

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.