Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Keuringsrapport nieuwbouwhuis

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnen nu en een maand wordt ons nieuwbouwhuis opgeleverd.
Wij vroegen ons af of het nodig is om een officieel keuringsrapport op te laten maken?
is het zn geld echt waard?
Zo ja waar kan ik dit het beste laten doen.
Onze postcode is 4533ED

Alvast bedankt voor de tips.

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:11

_Arthur

blub

Vereniging Eigenhuis.

En ja, ik vond een opleverkeuring door een 'derde' partij zeker nuttig en het die (volgens mij) 200e waard.

Verwijderd

Het is niet verplicht, maar misschien wel zo slim. Als er ernstige gebreken zijn kun je de sleutels weigeren. Dat is altijd beter dan dat er later gebreken aan het licht komen.

• Jirnsum
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Same here voor ons nieuwbouwhuis. Voorkom je mee dat je door de bouwer met een kluitje in het riet gestuurd wordt ("nee hoor, dat is normaal. Trekt vanzelf weg"). Zo'n mannetje van VEH schrijft alles op. Die lijst kun je naast het opleverrapport leggen voordat je dat tekent. Dat geld haal je er erg snel uit.

Steam profiel UPlay JirnsumNL

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-11 15:48

Richard

Kuru Kuru Kururin

Zoals hierboven; gewoon doen voor dat vrij lullige bedrag (als je kijkt hoe duur je woning is).

VEH

€199,00

Postbank

€185,00

Ik ga persoonlijk voor de eerste; die is hier hartstikke bekend mee; Postbank is een nieuwe speler op deze markt; en volgens mij zitten er weer een paar "maar-en" aan vast.

Neef+Nicht hebben 2 weken geleden een opleveringskeuring door VEH laten doen; ze vonden dit zeer professioneel gebeuren. Meneer "ondekte" slechts 7 puntjes en gaf het huis een dikke 9 als rapportcijfer. Bleek een Architect te zijn welke zaken deed met VEH om dit soort keuringen uit te voeren.

20*350ZO45°

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:00
Welkom op GoT. Deze vraag hoort eigenlijk in een forum waar jij nog geen toegang toe hebt. Dit forum is alleen bedoeld voor de financiele kanten mbt huizen, zoals hypotheken. Dit topic gaat daarom dicht, maar bovenstaande reacties geven hopelijk voldoende antwoord op je vraag :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.