Ik probeer met een Sitecom Network USB Server (LN-306 V2) op een Belkin High-Speed Mode Wireless G Router (F5D7231-4) mijn printer op het thuis netwerk te krijgen. Echter, de print server lijkt geen toegang te krijgen tot mijn router.
Het Security Log van mijn router zegt steeds: "Wed Mar 28 20:25:53 2007 1 Blocked by DoS protection 10.18.0.1"
Ik heb gezocht op GOT en Google, maar niets nuttigs gevonden. Ook uit de handleidingen van router en print server word ik niets wijzer.
Verdere (mogelijk relevante) info:
- Ik doe dit alles in WinXP Pro NL;
- Tijdens de installatie (met de originele Sitecom cdrom) gaat hij zoeken naar de Print Server, maar vindt niets;
- Alle kabels zitten goed. De lampjes op de print server branden zoals hoort;
- Ik heb in de firewall van Windows het betreffende relevante programma van de router (zoals in de handleiding staat) als uitzondering gemarkeerd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Het Security Log van mijn router zegt steeds: "Wed Mar 28 20:25:53 2007 1 Blocked by DoS protection 10.18.0.1"
Ik heb gezocht op GOT en Google, maar niets nuttigs gevonden. Ook uit de handleidingen van router en print server word ik niets wijzer.
Verdere (mogelijk relevante) info:
- Ik doe dit alles in WinXP Pro NL;
- Tijdens de installatie (met de originele Sitecom cdrom) gaat hij zoeken naar de Print Server, maar vindt niets;
- Alle kabels zitten goed. De lampjes op de print server branden zoals hoort;
- Ik heb in de firewall van Windows het betreffende relevante programma van de router (zoals in de handleiding staat) als uitzondering gemarkeerd.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT