Nvidia 7600 GT (AGP) maximale 3dmark score futuremark?

Pagina: 1
Acties:

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-07 19:39
Ik probeer mijn kaart te vergelijken met andere cpu's op futuremark.com, maar hoe zie je of een ander SLI heeft gebruikt of niet? Ik zie geen optie staan om dat te kiezen, en sets die vrijwel absoluut in SLI draaien geven ook gewoon 256MB videomemory aan (alsof het maar 1 kaart is). Het enige dat nu te zien is, is dat het moederboard soms SLI ondersteunt. Iemand een idee hoe ik dit kan zien?

Dit alles in het kader van een upgrade, vraag is of de kaart nog een boost krijgt met een snellere cpu (nu een athlon xp 2500+) of dat ik al aardig in de buurt van de max zit.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SLI is sowieso overrated. Koop gewoon een X1950 voor AGP en je bent echt een stuk sneller uit!

edit: Ik lees er ook overheen: stom natuurlijk, maar er bestaat geen SLI voor AGP kaarten :)

[ Voor 33% gewijzigd door Kurios op 28-03-2007 19:32 ]

Verwijderd

als ik het goed begrijp heb je een athlon xp 2500+ en een 2 7900GT's in sli?

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
er staat in de titel dat t een agp versie betreft, dan lijkt t me lastig om een sli setup te maken.
Hij wil gloof ik weten wat een pc met dezelfde agp kaart en een snellere cpu presteert.

[ Voor 31% gewijzigd door dutch_warrior op 28-03-2007 19:27 ]

Verwijderd

oja stom 8)7 ik denk trouwens dat die athlon xp 2500+ wel een bottleneck is hoor. een 7600GT is namelijk veel nieuwer dan die cpu.

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

jaspov schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:18:
Ik probeer mijn kaart te vergelijken met andere cpu's op futuremark.com, maar hoe zie je of een ander SLI heeft gebruikt of niet? Ik zie geen optie staan om dat te kiezen, en sets die vrijwel absoluut in SLI draaien geven ook gewoon 256MB videomemory aan (alsof het maar 1 kaart is). Het enige dat nu te zien is, is dat het moederboard soms SLI ondersteunt. Iemand een idee hoe ik dit kan zien?
Als je Compare doet, staat onder het kopje Display information, 'Co-operative adapters'. Alleen als een je zogenaamd 'Pro ORB'-account hebt, kan je ook filteren op SLI/Crossfire opstellingen. Zo niet, dan moet je op de gok projecten van anderen afgaan. :)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• jaspov
Daar was ik al bang voor. Ik had die optie gezien, maar zag geen omschrijving. In de details van een project van anderen staat het dan helaas ook niet. Jammer.

Bij 3dmark 05 zie ik de optie overigens niet. Zou het daar helemaal niet te zien zijn?

in 3dmark 05 staat een 7600 GT
Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 @ 1.80GHz
scoort 6886
Ik haal 5479. Niet veel minder voor een cpu die jaren oud is. Gek genoeg haal ik dus toch al aardig wat uit die kaart. Die ander heeft nog 2GB ook, een hogere fsb, en zijn videokaart iets overclocked.
_the_crow_ schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:46:
[...]
Als je Compare doet, staat onder het kopje Display information, 'Co-operative adapters'. Alleen als een je zogenaamd 'Pro ORB'-account hebt, kan je ook filteren op SLI/Crossfire opstellingen. Zo niet, dan moet je op de gok projecten van anderen afgaan. :)

[ Voor 25% gewijzigd door jaspov op 28-03-2007 20:56 ]

• jaspov
ik denk dat inderdaad ook, daarom probeer ik te zien wat er met andere cpus uit die kaart wordt gehaald.
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:33:
oja stom 8)7 ik denk trouwens dat die athlon xp 2500+ wel een bottleneck is hoor. een 7600GT is namelijk veel nieuwer dan die cpu.

Verwijderd

dit http://www.tomshardware.c...e4.html#futuremark_3dmark is mischien een leuke link om eens te kijken wat het verschil in 3d marks is met een athlon xp 2500+ en een athlon 64 3400

scheelt trouwens in 3dmarks weinig

• jaspov
thanks!
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 21:39:
dit http://www.tomshardware.c...e4.html#futuremark_3dmark is mischien een leuke link om eens te kijken wat het verschil in 3d marks is met een athlon xp 2500+ en een athlon 64 3400

scheelt trouwens in 3dmarks weinig
Pagina: 1