18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Zoals je weet is Personeelprofs een werving- en selectiebureau dus je zult uiteindelijk helemaal niet voor ze gaan werken. Of ze nou 'vetrouwd' zijn of niet is dus niet echt relevant, richt je op de opdrachtgever want dat zal (eventueel) jouw nieuwe werkgever worden.
Persoonlijk wil ik niets te maken hebben met organisaties die anno 2007 nog op hun website zetten dat ze 'een jonge en energieke organisatie' denken te zijn. Veel goedkope juniors en onervarenheid denk ik dan.
Persoonlijk wil ik niets te maken hebben met organisaties die anno 2007 nog op hun website zetten dat ze 'een jonge en energieke organisatie' denken te zijn. Veel goedkope juniors en onervarenheid denk ik dan.
Ja daarom dat ik het vroeg. Ik heb dan een solicitatie gesprek bij Benelux in Helmond. Een call-center. Maar soliciteerde voor helpdesk servicedesk.Jazzy schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:18:
Ik begrijp je vraag niet zo goed. Zoals je weet is Personeelprofs een werving- en selectiebureau dus je zult uiteindelijk helemaal niet voor ze gaan werken. Of ze nou 'vetrouwd' zijn of niet is dus niet echt relevant, richt je op de opdrachtgever want dat zal (eventueel) jouw nieuwe werkgever worden.
Persoonlijk wil ik niets te maken hebben met organisaties die anno 2007 nog op hun website zetten dat ze 'een jonge en dynamische organisatie' denken te zijn. Veel goedkope juniors en onervarenheid denk ik dan.
Daarom mijn vraag of mensen die bedrijf kennen. En anders het bedrijf waar ik dan die solicitatie zal hebben.
Ja is heen en terug heVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:20:
3 uur reizen? Oef.. Weet waar je aan begint..
[ Voor 9% gewijzigd door carlino op 28-03-2007 19:20 ]
18-12-2007 Zijn Dominique en Marleen geboren! - 21-06-2007 Zijn ik en mijn ventje een stel!
3 uur reizen is heel erg lang imho, ook al als het heen en terug is. Callcenter werk is vrijwel altijd ongeschoold werk waarbij ze altijd naar mensen op zoek zijn (getuige de vele vacatures bij uitzendbureau's). Zit er geen callcenter dichter in de buurt? Ik weet niet wat voor opleiding jij hebt maar ik zou callcenter werk niet direct zien als echt IT-gerelateerde werkervaring waar je later ook nog iets aan hebt. Je komt er namelijk meestal naast studenten, huisvrouwen etc te zitten.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
ja maar ze stelde me wel vragen dat huisvrouwen niet echt zullen wetenBor de Wollef schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:25:
3 uur reizen is heel erg lang imho, ook al als het heen en terug is. Callcenter werk is vrijwel altijd ongeschoold werk waarbij ze altijd naar mensen op zoek zijn (getuige de vele vacatures bij uitzendbureau's). Zit er geen callcenter dichter in de buurt? Ik weet niet wat voor opleiding jij hebt maar ik zou callcenter werk niet direct zien als echt IT-gerelateerde werkervaring waar je later ook nog iets aan hebt. Je komt er namelijk meestal naast studenten, huisvrouwen etc te zitten.
Misschien handig om dat dan ook in je startpost te vermelden.carlino schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:20:
[...]
Ja daarom dat ik het vroeg. Ik heb dan een solicitatie gesprek bij Benelux in Helmond. Een call-center. Maar soliciteerde voor helpdesk servicedesk.
Daarom mijn vraag of mensen die bedrijf kennen. En anders het bedrijf waar ik dan die solicitatie zal hebben.
Belachelijk lang reizen voor een helpdeskbaan.Ja is heen en terug he
Maar goed, dit is je potentiële nieuwe werkgever: http://www.ccbenelux.nl/
Dit is waarschijnlijk de vacature: http://jobsearch.ict.mons...782&submit.x=1&submit.y=1 en hier staat hij nog een keer: http://www.ccbenelux.nl/vacatures.php en als je nog meer wilt weten dan moet je MArtien eens vragen: http://www.martienvanwanrooij.nl/cv.php
Even een immense kick. Is er iemand die ervaring heeft met CCBenelux? Heb er binnenkort een sollicitatiegesprek voor de technische helpdesk.
Dat is bij nader inzien wel een beter idee aangezien dit topic een verkeerde titel heeft. Ervaring met CCBenelux
[ Voor 20% gewijzigd door AE86 op 01-06-2010 19:46 ]
Pagina: 1