SB live! 1024 en DIN aansluiting.

Pagina: 1
Acties:

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Ik ben van plan om zo'n creative speakersetje te gaan aanschaffen, maar nou kan je die boxen aansluiten op de DIN (9 polige digitale aansluiting) maar nu heb ik ff gekeken achterop mijn SB, en zie geen DIN aansluiting :?

/dev/null

Verwijderd

De electroboer heeft vast wel verloopstekkers toch??

Verwijderd

Ik heb zelf voor mijn 1024 een aansluiting gemaakt voor die 9 polige din-kabel die bij mijn FPS 2000 speakersetje zat. Op de kaart zit een flatcable aansluiting en de beschrijving daarvan staat in de helpfile van de software... 't was even puzzelen + een oude floppykabel + minidin contraplug, maar het werkt prima. De digitale out (gele aansluiting) op de 1024 is volgens mij alleen maar voor 2 speakers of voor aansluiting op een minidisc.
Hoop dat je hiermee verder komt.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:27

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Topicstarter
Thx voor je uitleg, hier kan ik verder mee;)

/dev/null

Verwijderd

Bij mij staat in de handleiding dat die digital out jack juist voor fps systemen is bedoeld, en dat er bij zo'n speakerset een minijack-to-din converter zit om het daar op aan te sluiten.

Of je koopt de 2500 set B-), zoals ik en dan heb je ook nog 5.1 dankzij de dolby digital decoder :9~

Verwijderd

Ik had ook van Creative begrepen dat er zo'n converter zou zijn, maar op mijn mail over de verkrjgbaarheid daarvan heb ik nooit antwoord gekregen. Ik heb zo'n vermoeden dat het misschien wel bestaat maar Creative ze niet zomaar los verkoopt... had ik misschien toch de retail versie van de 1024 moeten kopen! 70 piek xtra voor een doosje en een kabel van 2 gulden :r

• monterey
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11-2025
die gele plug is nou juist bedoeld om deze set digitaal aan te sturen alle kabels die je ervoor nodig heb zitten bij de speakers als je deze koopt verder heb je dus niets nodig.

Verwijderd

Het kan zijn dat die kabel nog niet bij mijn speakers zat :'( (alweer jaartje geleden gekocht...) Maar deze geknutselde aansluiting werkt ook prima >:)
Pagina: 1