Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een laptop. Deze wil ik vooral gebruiken voor games (COD2), videobewerking (digitale videocamera) en daarnaast gebruikelijk Office, mail en internet. Tevens wil ik een wireless netwerk aanleggen en wireless internet.
Bij de Lidl hebben ze een (naar mijn mening) mooie laptop in de aanbieding. Echter ben ik een leek op hardware gebied.
Mijn vraag is dan ook of jullie mij kunnen adviseren of ik de laptop aan moet schaffen? Of juist niet en een bekender merk oid zou moeten kopen.
Het gaan om de volgende aanbieding
Notebook 15,4'' AMD Turion 64TM X2 Dual core
Uitgebreidere informatie staat hier
Ik hoor graag jullie advies! Alvast onwijs bedankt!!!!!
Kosta
Ik ben opzoek naar een laptop. Deze wil ik vooral gebruiken voor games (COD2), videobewerking (digitale videocamera) en daarnaast gebruikelijk Office, mail en internet. Tevens wil ik een wireless netwerk aanleggen en wireless internet.
Bij de Lidl hebben ze een (naar mijn mening) mooie laptop in de aanbieding. Echter ben ik een leek op hardware gebied.
Mijn vraag is dan ook of jullie mij kunnen adviseren of ik de laptop aan moet schaffen? Of juist niet en een bekender merk oid zou moeten kopen.
Het gaan om de volgende aanbieding
Notebook 15,4'' AMD Turion 64TM X2 Dual core
- AMD Turion64TM DC X2 TL52 Dual core
- Processor met Hyper TransportTM Technologie
- MSI mainbord met nVidia chipset
- nVidia GeForce™ GO 7700 w met 256 MB GDDR3
- Krachtige 7200 mAh accu! AMD Power Now!TM technologie voor langere gebruiksduur
- 160 GB SATA HD, 5.400 tpm.
- Digitale tv-tuner en DVB-T-tuner. Digitale & analoge televisie + stereoradio, incl. afstandsbediening; o.a. tv kijken & digitaal opnemen met timeshift
- 1.024 MB werkgeheugen, DDRII 667
- Incl. o.a. muis (Logitech, 800 dpi), headset (voor o.a. VoIP), diverse adapters, etc.
- LG Double Layer DVD±RW brander, 8x
- Wireless compatibiliteit: met alle moderne draadloze verbindingen: 802.11a-, b- en g-standaards & Bluetooth® wireless; U kunt overal verbinding maken!
- Aansluitingen: o.a. 4 x USB, 1x FireWire, PCI-express, Gigabit-LAN, Wireless-LAN, Bluetooth® 2.0!, 9-in-2 kaartlezer, 5.1-surroundsound (speakers in notebook), 1x S-Video-out, DVI, etc.
- Gigantisch OEM-Software-Pakket, o.a.: (op cd meegeleverd) Windows® Vista home premium ed., MS Works 2006, Word 2002, NERO 7 Suite, antivirus software, etc
Uitgebreidere informatie staat hier
Ik hoor graag jullie advies! Alvast onwijs bedankt!!!!!
Kosta