Toon posts:

Compaq LAPTOP BATTERIJ !

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn compaq laptop, de batterij laadt niet goed meer op zelfs als ik de comp helemaal uitzet om alleen maar op te laden duurt het nog vrij lang en is de batterij snel op. Als ik gewoon computer en ik doe de oplader erin dan vreet de batterij alsnog stroom...

dus als ie uitstaat laadt ie wel op maar is dan heel snel weer op !

HELP IEMADN ?!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:21

MaxPoweR

-=StopTech=-

Denk dat de batterij op is, denk een nieuwe kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Dat zou best kunnen alleen het probleem is dat de laptop nog maar een paar maaanden oud is en deze verschijnselen van de een op de andere dag vertoonde. Van daar dat ik het zo raar vindt.

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 16:59
Misschien dat de adapter niet genoeg vermogen meer kan leveren om én de accu op te laden én de laptop te voeden?

Het is maar een 'hunch'. :)

Maar als ie nog niet zo oud is, zou ik gewoon niet te veel rommelen en hem terug brengen naar je leverancier.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
JA dat van dat vermogen zat ik ook aan te denken alleen lijkt me dit niet helemaal het geval omdat hij de batterij wel helemaal oplaadt als ik de comp uit heb staan maar de batterij is veel te snel op.

In ieder geval kan ik hem niet terug brengen om bepaalde redenen (8>

Verwijderd

Wat voor een batterij NiMH of Ltion

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
Ja ik heb ook een compaq laptop (een 1/2 jaar) en die batterij is ook k*t. Binnen een half uur kletsleg. dus vergeet het maar. Gewoon nooit iets meer kopen van dat merk..

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met mijn IBM notebook, bleek dat mijn DC regulator in de notebook niet meer goed was .... as if.
Maar als je geen goede batterij hebt en die niet iedere keer helemaal leeg hebt gezogen is er een soort van geheugenfunctie ontstaan en dan zal de batterij nooit meer de volle 100 % bereiken. Oplossing -> trek hem iedere keer helemaal leeg en dan helemaal opladen je zult zien dat ie na een paar keer alweer langer meegaat. En als dat niet helpt een nieuwe bat kopen zon LION ding. :)
Pagina: 1