Toon posts:

Asus/Infineon software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het verwijderen van de 90 dagen versie van Norton IS 2005 van m'n Asus notebook krijg ik van Infineon de volgende melding:

Boven in de taakbalk: "Infineon Security Platform Taskbar Notification Icon" en daaronder "Onherstelbare fout" en alleen de mogelijkheid om op OK te klikken.
Alles functioneert goed, Kaspersky draait ondertussen als een zonnetje, dus ik vraag me af wat Infineneon doet en of het veilig te verwijderen is.

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-01 11:29
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:19:
Na het verwijderen van de 90 dagen versie van Norton IS 2005 van m'n Asus notebook krijg ik van Infineon de volgende melding:

Boven in de taakbalk: "Infineon Security Platform Taskbar Notification Icon" en daaronder "Onherstelbare fout" en alleen de mogelijkheid om op OK te klikken.
Alles functioneert goed, Kaspersky draait ondertussen als een zonnetje, dus ik vraag me af wat Infineneon doet en of het veilig te verwijderen is.
kijk even bij start->uitvoeren-> "msconfig" -> tab opstarten. Kijk even of er nog ergens een verwijzing voor norton staat. Of kijken even op de website van norton voor een tooltje die alles verwijderd(ook register waardes enzo)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de verwijdertool van Norton gedownload en gedraaid. NIS zou dus van m'n systeem verwijderd moeten zijn, lijkt me. Via Msconfig en in het register zijn ook geen sporen meer te vinden.