Ik heb net een EVGA GeForce 8800 GTS 320mb (goedkoopste versie) gekocht en nu is de rest van mijn systeem een beetje achtersteld. Ik heb een Pentium D 805 die goed te overklokken is (linkje), maar ironisch genoeg draait op een bagger ASRock 775Dual 880 Pro.
Dit moederbord had ik destijds gekocht omdat het zowel AGP als PCIe heeft en DDR en DDR2 ondersteunt.
Maar dat heb ik nu niet meer nodig en ik wil m'n Pentium nu gebruiken waarvoor ik heb gekocht heb.
Na heel wat zoekwerk en oriëntatie kwam ik op de volgende twee moederborden, die in mijn prijsklasse liggen (100 tot 150 euro). Toevallig zijn ze allebei van MSI and allebei exact gelijk geprijst!
Ik heb me voornamelijk gebaseerd op de reviews van Tomshardware.com:
MSI P6N SLI Platinum, nForce 650i SLI 126,13:
MSI P965 Platinum, iP965 126,13
Het komt er dus op neer: Welke chipset is beter en wat zijn de overclock prestaties?
Wat zouden jullie doen?
Dit moederbord had ik destijds gekocht omdat het zowel AGP als PCIe heeft en DDR en DDR2 ondersteunt.
Maar dat heb ik nu niet meer nodig en ik wil m'n Pentium nu gebruiken waarvoor ik heb gekocht heb.
Na heel wat zoekwerk en oriëntatie kwam ik op de volgende twee moederborden, die in mijn prijsklasse liggen (100 tot 150 euro). Toevallig zijn ze allebei van MSI and allebei exact gelijk geprijst!
Ik heb me voornamelijk gebaseerd op de reviews van Tomshardware.com:
MSI P6N SLI Platinum, nForce 650i SLI 126,13:
MSI P965 Platinum, iP965 126,13
Het komt er dus op neer: Welke chipset is beter en wat zijn de overclock prestaties?
Wat zouden jullie doen?