Port 2222 openzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.771 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150022

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik heb een probleempje.
Ik ben bezig een website te maken en om het e.e.a. aan te passen moet ik op een controlpanel inloggen op het web. Dit lukt echter niet vanaf mijn pc thuis! (Dan krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven) Op mijn werk gaat dit wel.

Ik heb de helpdesk gebeld van mijn host en die zegt dat het aan mijn instelling van mijn router ligt (Een Canyon CN-WF506) en dat ik port 2222 moet openzetten. Dat zou een instelling zijn die enkele minuten in beslag zou nemen...
(Ik heb trouwens maar 1 laptop thuis, geen andere pc's op de router aangesloten. De verbinding van het internet komt volgens mij via het modem van UPC binnen en de router zorgt dus voor het draadloze netwerk naar mijn laptop.)

Ik ben echter al de hele middag bezig om uit te zoeken hoe ik dit moet doen. Ik ben het boekje kwijt van de router en heb de helpdesk van de Router ook al gebeld, maar die zouden mij terugbellen wat dus niet gebeurd :'(
Ik heb ook mijn internetprovider gebeld om te vragen of zij weten hoe dit moet, maar volgens hun is er geen probleem en moet je daar gewoon opkunnen. (Maar volgens mij zijn ze niet echt blij met routers...)

Ik heb een firewall via Windows, ik heb ook geprobeerd het controlpanel te bereiken als de firewall uitstaat, lukt ook niet... Verder heb ik de laatste versie van IE gedownload en het ook geprobeerd in Mozilla. Ook heb ik de router al een keer gereset. Allemaal geen resultaat.

Ik heb echt geen enkel idee hoe ik de router moet configureren en hoe ik dus de poort 2222 moet openzetten. Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven?

Groetjes,
Clo.

P.s. Ik heb ook al gegoogled en ook gezocht op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:10
Het openzetten van poorten is normaal alleen nodig voor binnenkomend verkeer, niet voor uitgaand. Als je de firewall in Windows uitschakeld, wat gebeurd er dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Poltergeist schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:34:
Het openzetten van poorten is normaal alleen nodig voor binnenkomend verkeer, niet voor uitgaand. Als je de firewall in Windows uitschakeld, wat gebeurd er dan?
Hoi Poltergeist,

Als ik de firewall uitschakel kan de pagina nog steeds niet worden weergegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214134

Mss dat ik je post niet goed begrijp, maar als ik het zo lees dan lijkt het alsof de website waarop je wil inloggen op je werk staat, toch?

In dat geval zou ik dan ook denken dat het open zetten van de poort op de firewall op het werk zou moeten gebeuren.
Dit is ook logischer, want de Windows Firewall houdt standaard geen verkeer naar buiten tegen. En met een beetje geluk houdt de firewall van je werk wél inkomend verkeer tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

Arethusa

Niet die server

Anoniem: 214134 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:38:
Mss dat ik je post niet goed begrijp, maar als ik het zo lees dan lijkt het alsof de website waarop je wil inloggen op je werk staat, toch?

In dat geval zou ik dan ook denken dat het open zetten van de poort op de firewall op het werk zou moeten gebeuren.
Dit is ook logischer, want de Windows Firewall houdt standaard geen verkeer naar buiten tegen. En met een beetje geluk houdt de firewall van je werk wél inkomend verkeer tegen ;)
Volgens mij probeert hij zowel thuis als op zijn werk een website aan te passen. Op zijn werk kan dit wel maar thuis niet. Tenminste zo lees ik het.

TS, de website staat op internet en heeft niets te maken met je werk?

[ Voor 4% gewijzigd door Arethusa op 28-03-2007 16:40 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85345

Sorry dat ik het zeg maar ik kan eigenlijk geen kaas maken van je verhaal.

Wat ik niet begrijp is waar staat die website die je wilt bereiken, als ik je verhaal lees, dan begrijp ik er denk ik uit dat die site op een pc op je werk draait?? Zo ja, dan zul je toch echt bij de systeembeheerder op je werk moeten zijn.

Als ik je verhaal verkeerd begrijp moet je dat maar melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04 14:20
Poort 2222 is karakteristiek voor DirectAdmin. DirectAdmin vergt alleen een uitgaande verbinding. De CN-WF506 heeft, net als vrij veel routers, helemaal geen firewall voor uitgaande verbindingen, of een firewall die specifiek ingesteld moet worden om uitgaande verbindingen te blokkeren.

Wat ze je op de helpdesk van je hosting provider hebben verteld klopt dus vrij weinig van. Probeer is of je dit wel kunt bereiken: http://195.248.77.25:2222/ Kun je die wel bereiken, dan zit er waarschijnlijk iets mis bij je hosting provider. Kun je dit ook niet bereiken, dan gaat er bij jouw waarschijnlijk iets mis, en heb je toch ergens een firewall tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoi allemaal!

De website staat op een server van flexwebhosting. Ik moet inloggen op een controlpannel van flexwebhosting (die kennelijk port 2222 gebruikt wat ik van hun helpdesk begreep) en dat lukt op de pc op mijn werk wel, maar thuis niet.
Ik hoop dat het zo duidelijk is?

Groetjes,
Clo

P.s. (Ik ben een zij :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214134

Als je dat eerder had gezegd was je sneller geholpen ;)

Maar on topic:
Dat lijkt me dan niet echt een probleem waarbij een poort open gezet moet worden...
kon je de link die Nijn had geplaatst wel bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nijn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:47:
Poort 2222 is karakteristiek voor DirectAdmin. DirectAdmin vergt alleen een uitgaande verbinding. De CN-WF506 heeft, net als vrij veel routers, helemaal geen firewall voor uitgaande verbindingen, of een firewall die specifiek ingesteld moet worden om uitgaande verbindingen te blokkeren.

Wat ze je op de helpdesk van je hosting provider hebben verteld klopt dus vrij weinig van. Probeer is of je dit wel kunt bereiken: http://195.248.77.25:2222/ Kun je die wel bereiken, dan zit er waarschijnlijk iets mis bij je hosting provider. Kun je dit ook niet bereiken, dan gaat er bij jouw waarschijnlijk iets mis, en heb je toch ergens een firewall tussen zitten.
Hoi Nijn,

Die link van jou kan ik inderdaad ook niet bereiken, dan krijg ik ook de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.

Voor zover ik weet heb ik alleen de firewall draaien die bij Windows XP zit. (Moet ik daar een poort openzetten? Hoe doe ik dit?) Wel heb ik anty-spy software draaien (spybot) en antivirus (AVG free edition) moet ik daar misschien wat instellingen aanpassen?

Groetjes,
Clo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Hoi,

Gewoon voor de zekerheid, probeer nu is naar http://www.ootm.eu/ te gaan. Een website die op dezelfde server loopt.

Maar dit betekend vrijwel zeker dat jij ergens op je internet verbinding een blokkade hebt zitten. Welke internet verbinding heb je? Weet je zeker dat je alleen spybot, AVG en de windows Firewall draait? Heb je wel is aan de firewall instellingen van je router gezeten? Maak je gebruik van een proxy?

[ Voor 3% gewijzigd door Nijn op 28-03-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nijn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:56:
Hoi,

Gewoon voor de zekerheid, probeer nu is naar http://www.ootm.eu/ te gaan. Een website die op dezelfde server loopt.

Maar dit betekend vrijwel zeker dat jij ergens op je internet verbinding een blokkade hebt zitten. Welke internet verbinding heb je? Weet je zeker dat je alleen spybot, AVG en de windows Firewall draait? Heb je wel is aan de firewall instellingen van je router gezeten?
Hoi Nijn,

Deze website kan ik inderdaad wel bereiken...

Voor zover ik weet zijn dat de enige programma's die ik heb draaien. En geen idee hoe ik aan de firewall instellingen van mijn router kan komen. Ook de windows firewall heb ik geen kaas van gegeten...

Ik heb verbinding via de kabel trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Maak je misschien gebruik van een proxy? En welke verbinding via de kabel? (Geen kinder-veilige verbinding ofzo? Die willen nog wel is het een en ander aan vreemde poorten blokkeren)

Diagnose: Ergens tussen jouw computer en het internet wordt TCP poort 2222 (en misschien ook andere poorten) geblokkeerd voor HTTP verkeer (en misschien ook andere soorten verkeer).

[ Voor 33% gewijzigd door Nijn op 28-03-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nijn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:59:
Maak je misschien gebruik van een proxy? En welke verbinding via de kabel? (Geen kinder-veilige verbinding ofzo? Die willen nog wel is het een en ander aan vreemde poorten blokkeren)
Waar kan ik ergens zien of ik gebruik maak van een proxy? (Want ik zou het echt niet weten... 8)7 )
En ik heb gewoon een abonnement bij UPC/Chello, voor zover ik weet geen kinderveilige verbinding, mijn vriend kan ook gewoon ehm... 'gezellige' sites bekijken zeg maar :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
In IE: Extra > Internet Opties > Verbindingen-tab > LAN-instellingen
Staat daar alles uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nijn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:04:
In IE: Extra > Internet Opties > Verbindingen-tab > LAN-instellingen
Staat daar alles uit?
Ja, er is daar niks aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Het ligt gewoon aan de Windows firewall die je thuis op je eigen pc draait. Je kan die aanpassen via het configuratiescherm. Daar is een optie voor je firewall en dan krijg je dit te zien:
Afbeeldingslocatie: http://ludit.kuleuven.be/software/beveiliging/images/windowsFirewall.gif

Bij Exceptions kan je poorten open zetten, dus voeg daar poort 2222 toe:
Afbeeldingslocatie: http://ludit.kuleuven.be/software/beveiliging/images/firewallExceptions.gif

[ Voor 26% gewijzigd door mithras op 28-03-2007 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Anoniem: 150022 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:37:
[...]

Hoi Poltergeist,

Als ik de firewall uitschakel kan de pagina nog steeds niet worden weergegeven...
Windows Firewall is reeds uitgesloten.

[ Voor 8% gewijzigd door Nijn op 28-03-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik de firewall uitzet kan ik inderdaad het controlpanel nog steeds niet bereiken. De port toevoegen heb ik geprobeerd, maar weet niet zeker of ik dat goed heb gedaan...

Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f213/assie22/port2222.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ga dan eens naar start->Uitvoeren en typ 'cmd'. Je krijgt een terminalvenster, waar je dan dit moet intypen:
tracert [adres]

Hierbij moet je adres dan vervangen door het adres inclusief de :2222 toevoeging achteraan.

Je krijgt als het goed is zoiets als output, wat je dan even hier neer moet zetten:
Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/_images_netwerktools_/b890e6d7a0244320.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben nu ook aan het kijken op portforward.com, maar ik durf geen veranderingen te doen... Ik heb er echt de ballen verstand van en ben bang dat ik straks geen internet meer heb...

Verder ben ik ook bang dat ik mijn username en password voor de router niet weet. (Mijn broer heeft dat ooit ingesteld en die heeft het wel ergens opgeschreven, maar ben het boekje kwijt... Ligt waarschijnlijk ergens op zolder...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
portforward heb je in dit geval niets aan. Het gaat bij jouw om een uitgaande verbinding. Portforward richt zich alleen op inkomend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
mithras schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:24:
Ga dan eens naar start->Uitvoeren en typ 'cmd'. Je krijgt een terminalvenster, waar je dan dit moet intypen:
tracert [adres]

Hierbij moet je adres dan vervangen door het adres inclusief de :2222 toevoeging achteraan.

Je krijgt als het goed is zoiets als output, wat je dan even hier neer moet zetten:
[afbeelding]
Hoi Mithra,

Ik heb inggetypt
tracert http://www.adres.nl:2222 en krijg dan het volgende te zien:

Kan naam van doelsysteem http://www.adres.nl:2222 niet omzetten.

(waar adres staat hierboven had ik natuurlijk wel mijn webadres geplaatst ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:34
Er moet geen http:// bij. Je gebruikt namelijk niet het HTTP protocol. Gewoon www. dus en meer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171759

ga eens zonder je router als dat kan, indien niet, probeer eens de firewall daar uit te zetten. en test dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Eeeehm, Tracert werkt toch helemaal niet met poorten? Als ik een tracert uitvoer naar www.kijkshop.nl krijg ik gewoon results. Doe ik dat naar www.kijkshop.nl:80 dan krijg ik dezelfde foutmelding als hierboven.

Probeer is of het niet gewoon aan je browser ligt. (Spyware ofzo). Dus met een andere browser proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
leonpwner1 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:31:
Er moet geen http:// bij. Je gebruikt namelijk niet het HTTP protocol. Gewoon www. dus en meer niet.
Heb ik ook gedaan, dus
tracert www.adres.nl:2222
En ik krijg weer dezelfde melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-04 10:01
Anoniem: 171759 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:34:
ga eens zonder je router als dat kan, indien niet, probeer eens de firewall daar uit te zetten. en test dan
Eerst even die tracert proberen anders wordt ze ook hoorndol van allemaal tweakers die allemaal wat anders willen tweaken. 8)7

Welke provider heb je, want soms kan je met een bepaalde provider ineens niet op een IP komen... |:(

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 171759 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:34:
Ik kan volgens mij niet zonder router (als de router uitstaat heb ik geen verbinding)
En ik heb net via mijn broer te horen gekregen hoe ik op de pagina van mijn router kom, maar het wachtwoord en gebruikersnaam zijn kwijt... *&#$&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nijn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:36:
Probeer is of het niet gewoon aan je browser ligt. (Spyware ofzo). Dus met een andere browser proberen.
Ik heb het met Mozilla geprobeerd, maar daar heb ik hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
_eXistenZ_ schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:39:
[...]

Eerst even die tracert proberen anders wordt ze ook hoorndol van allemaal tweakers die allemaal wat anders willen tweaken. 8)7

Welke provider heb je, want soms kan je met een bepaalde provider ineens niet op een IP komen... |:(
Ik heb UPC/Chello als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Nijn schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:36:
Eeeehm, Tracert werkt toch helemaal niet met poorten? Als ik een tracert uitvoer naar www.kijkshop.nl krijg ik gewoon results. Doe ik dat naar www.kijkshop.nl:80 dan krijg ik dezelfde foutmelding als hierboven.

Klopt, tracert werkt inderdaad niet met porten. Je zou wel telnet kunnen proberen, wat dit wel kan.
Anoniem: 150022 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:40:
[...]

Ik kan volgens mij niet zonder router (als de router uitstaat heb ik geen verbinding)
En ik heb net via mijn broer te horen gekregen hoe ik op de pagina van mijn router kom, maar het wachtwoord en gebruikersnaam zijn kwijt... *&#$&
Resetten? :) Of gewoon op portforward.com kijken naar het default password? (of in de handleiding :X)

En inderdaad, er mag geen router tussen jou en het modem zitten (iig geen router met firewall).

En Clo, gebruik eens de editknop :X je maakt nu een triple-post...

[ Voor 3% gewijzigd door Avalaxy op 28-03-2007 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
leonpwner1 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:42:
[...]

Klopt, tracert werkt inderdaad niet met porten. Je zou wel telnet kunnen proberen, wat dit wel kan.

[...]

Resetten? :) Of gewoon op portforward.com kijken naar het default password? (of in de handleiding :X)

En inderdaad, er mag geen router tussen jou en het modem zitten (iig geen router met firewall).

En Clo, gebruik eens de editknop :X je maakt nu een triple-post...
Sorry leon :o
Wat is telnet?
En router resetten? Hoe doe ik dat? Ik heb wel al een keer de stekker eruit gehaald (uit de router) even gewacht, stekker er weer in gedaan en pc opnieuw opgestart. Had geen resultaat. Het default password ga ik even proberen zo, maar ik ben bang dat mijn broer het heeft veranderd... (handleiding is zoek 8)7 )

Hoe bedoel je dat er geen router tussen mij en het modem mag zitten? Want volgens mij zit dat er nu wel...

EDIT: Heb het standaard password geprobeerd en helaas... Deze doet het dus niet... :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 150022 op 28-03-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:13

Cybje

First Post!

Misschien dom iets, maar typ je wel de hele URL over, dus inclusief http:// ervoor? Internet Explorer heeft nog wel eens moeite met URL's met een port erin, als je er geen http:// voor zet. Nou kan dat ook iets van 5 jaar terug zijn, want ik heb echt al tijden niet meer zinnig IE gebruikt.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Cybje, ik typ de hele URL inderdaad in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruler-Nrg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:21
wat je ook kan proberen:

Typ het adres van je website in: B.v www.test.nl
Als je dan je site ziet, typ er dan in de adresbalk :2222 achter, dus www.test.nl:2222

Dit lost bij veel mensen het probleem op.

Dell Precision, T9550, 8gb, 64GB ssd, 1920x1200RGB led.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ruler-Nrg schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:51:
wat je ook kan proberen:

Typ het adres van je website in: B.v www.test.nl
Als je dan je site ziet, typ er dan in de adresbalk :2222 achter, dus www.test.nl:2222

Dit lost bij veel mensen het probleem op.
Helaas...
Werkt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 150022 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:46:
[...]

Hoe bedoel je dat er geen router tussen mij en het modem mag zitten? Want volgens mij zit dat er nu wel...
Sorry ik zat even te slapen. Ik zat te denken aan mijn eigen situatie, waarin ik de porten ook in mijn Modem moet openen. Hiervoor mag er geen router tussen zitten. Maar aangezien ik niet weet of je modem een ingebouwde router / firewall heeft kan ik er voor jou niets over zeggen en zal het idd wel gewoon in je router moeten. Mocht het ook nodig zijn om het in je modem te forwarden, dan ondersteunt deze mischien wel uPnP die het automatisch goed stuurt.

Om terug te komen op je vraag, het lukt dus gewoon om met het IP van de 'default gateway' te connecten? En als je het volgende invult:
username: admin
password: 1234
dan kom je er niet in? Dan zou je eventjes aan je broer moeten vragen wat het password is, want ik kan op google zo 1,2,3 niet vinden hoe je de router kunt resetten. En tja, handleiding kwijt is lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
ja sluit je laptop eens rechtstreeks aan op de UPC modem. En test dan nog eens hoogstwaarschijnlijk werkt het nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Leon,

Naar de default gateway lukt inderdaad wel.
Admin, 1234 had ik al geprobeerd. (Van portforward.com)
Ik ben nu boven op zolder aan het zoeken naar de handleiding...
Mijn broer weet het wachtwoord niet meer en hij weet ook niet meer waar hij het heeft opgeschreven ARGH!
Dus dat wordt verder zoeken voor mij...

ik222,

Hoe doe ik dat rechtstreeks aansluiten op de modem? Gewoon kabeltje erin stoppen van het modem naar mijn laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Er zit een kabel vanaf je modem naar je router. De kabel trek je eruit bij de router en plug je in je laptop. Vervolgens zou je internet moeten krijgen. Krijg je dit niet, doe dan:

start > uitvoeren > cmd
ipconfig /release [enter]
ipconfig /renew [enter]

Dan zou je internet moeten krijgen.

Hopen dat voor UPC geen mac spoofing nodig is.

[ Voor 6% gewijzigd door Nijn op 28-03-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194173

probeer als wachtwoord eens gwoon admin... das ook een vaak gebruikt standaardww toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 194173 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:04:
probeer als wachtwoord eens gwoon admin... das ook een vaak gebruikt standaardww toch?
Nee, dat is veranderd, en dat is al 3x gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vraag me niet hoe! Maar ik ging weer naar de default gateway en er stond al een password bij! (vinkje wachtwoord onthouden stond gelukkig aan) en ik kom er nu op! Hoe dit nou weer kan??
Begrijp er niks van, joehoe!

Edit:
Nu heb ik daar de firewall uitgezet, en nu kan ik erop!
Maarrr... Loopt mijn pc nu meer gevaar?
(De firewall van Windows is nog wel actief)

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 150022 op 28-03-2007 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
Meer gevaar dan eerst. Maar aangezien je achter een router zit ben je nog steeds beveiligd tegen inkomende verbindingen. De uitgaande verbindingen daar let Windows Firewall wel op.

Zorg gewoon dat je computer goed gepatched blijft, houd Windows firewall en AVG aan en je zult redelijk veilig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt allemaal!
Jullie hebben me echt heel erg goed geholpen!
Echt te gek!

Groetjes,
Clo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-04 17:07
edit: laat maar...

[ Voor 93% gewijzigd door doeternietoe op 28-03-2007 19:31 ]

Pagina: 1