Toon posts:

VNC

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeden dag,

Ik heb VNC 4.0 thuis. Als ik verbinding maak met de pc op de andere kamer, dan ziet hij de muisbewegingen die ik maak...

Ik heb op internet de FAQ gezocht en zelf getest maar ik kom er niet uit.

Kan iemand mij vertelle of ik er voor kan zorgen dat je mijn muis bewegingen niet ziet op de andere pc, dus dat ik zomaar iets kan openen zonder dat de persoon op de andere pc kan zien dat er op geklikt is.

Alvast bedankt.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 21:45

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dan moet je remote desktop gebruiken. met VNC neem je een hele PC over dus dat gaat je niet lukken ;)

Vraag verder even met het topic-report-icoon Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif linksbovenaan je topic een move aan naar een ander subforum, want je vraag staat dus helemaal verkeer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
remote desktop?? dat zit er volgens mij niet bij... Ik zal thuis eens kijke welke ik nou precies heb om 5 uur.

Maar naar welke subforum moet die want ik zat al te zoeke en d8 ik plaats hem bij software:P

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-12 21:52

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Welke windows is het?

Windows XP Prof, heeft remote desktop :)

...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows XP prof ja:)

Maar ik heb vnc 4.12 ofzo geloof ik...

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 21:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik gebruik RealVNC, waar je bij de opties gewoon kan instellen of je keyboard en muis bewegingen ook verzend.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
ja Real VNC 4.12 ofzo uit me hoofd gezegt.

Waar kan je dat instelle? :)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:40
Denk er wel aan dat met Remote Desktop de locale gebruiker uigelogd wordt als je verbinding maakt met de PC.

Verwijderd

Topicstarter
suprdave schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:38:
Denk er wel aan dat met Remote Desktop de locale gebruiker uigelogd wordt als je verbinding maakt met de PC.
Ohhhhh maar dat is niet de bedoeling ! :D

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
nee, die persoon ziet altijd wat jij doet natuurlijk.. :/ wel kun je er voor zorgen (met remote desktop) de bron pc gelocked wordt als jij remote aan het werkt bent

verder heb ik alleen het idee dat je 'stiekum' iets wilt gaan doen, wat de eigenaar van de pc niet kan zien. anders heeft wat jij vraagt totaal geen nut

you had me at EHLO

• Basti504

Basti504

suprdave schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:38:
Hmz dat zou wel kunnen, ik heb altijd Windows Server 2003 Enterprise Server als desktop gebruikt, en die kon het wel twee sessies tegelijk :P . Ik weet dat XP prof. het ook kan, maar ik wist niet hoeveel sessie's hij aan kan. Eentje dus??

...

Verwijderd

Topicstarter
Stiekem??

Ik wil mijn broertje zijn pc in de gaten houden en af en toe als hij bijvoorbeeld een spelletje speel ineens een muziekie aan zet ofzo :) Zonder dat hij dus zie wat ik WMP open... :)

Maar SinergyX zeg dat het kan waarom jij niet dan?

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:44:
Stiekem??

Ik wil mijn broertje zijn pc in de gaten houden en af en toe als hij bijvoorbeeld een spelletje speel ineens een muziekie aan zet ofzo :) Zonder dat hij dus zie wat ik WMP open... :)

Maar SinergyX zeg dat het kan waarom jij niet dan?
stiekem dus

wat hij zegt, is dat je de optie muis en toetsenborden niet meer laat zien, om bandbreedte te sparen.

wat jij wil doen is een remote execution. zoek daar zelf maar op :/

[ Voor 18% gewijzigd door sjongenelen op 28-03-2007 16:47 ]

you had me at EHLO

• Basti504

Basti504

VNC werkt met de desktop overnemen, dus alles wat jij doet ziet hij op zijn scherm en andersom ook. Eigenlijk is het een desktop en twee besturingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Basti504 op 28-03-2007 16:47 ]

...

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

SinergyX bedoeld dat je het niet verzend. En nee, dan zie je het niet, maar gebeurd er ook daadwerkelijks niks.. Dan kun je enkel kijken :D

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:54
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:32:
remote desktop?? dat zit er volgens mij niet bij... Ik zal thuis eens kijke welke ik nou precies heb om 5 uur.

Maar naar welke subforum moet die want ik zat al te zoeke en d8 ik plaats hem bij software:P
"Software Engineering != Software" . :)

Ik kan het topic wel moven, maar aangezien het hier om stiekeme dingen gaat, doe ik het maar stiekem dicht. :)
(Let trouwens ook eens op je manier van schrijven, want dit leest echt wel irritant)

[ Voor 21% gewijzigd door whoami op 28-03-2007 16:50 ]

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.