Na een tijd gewoon te hebben gegamed met een 8800gts (
) is het nu zover dat er geen enkel spel meer opgestart kan worden. Zodra het spel opstart wordt het scherm zwart. Ik heb gewoon windows xp en de rest van mijn pc bestaat uit een e6400 (proc), een p5b-vm, een wireless netwerkkaart en 3 hardeschijven waarvan 2 in software raid
en wat heb je zelf allemaal geprobeert? FAQ doorgenomen?
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Hoi, welkom op GoT.
Het is de bedoeling dat je, voordat je een topic opent, eerst zelf op zoek gaat naar mogelijke oorzaken voor het probleem. Test bijvoorbeeld eens met andere drivers. Ook mist er nogal wat informatie in je topicstart.
Neem bovenstaande link samen met Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, ik krijg het idee dat je daar tijdens de registratie iets te snel doorgeklikt hebt
Hoi, welkom op GoT.
Het is de bedoeling dat je, voordat je een topic opent, eerst zelf op zoek gaat naar mogelijke oorzaken voor het probleem. Test bijvoorbeeld eens met andere drivers. Ook mist er nogal wat informatie in je topicstart.
Neem bovenstaande link samen met Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, ik krijg het idee dat je daar tijdens de registratie iets te snel doorgeklikt hebt
Dit topic is gesloten.
![]()