Ole! Ik heb een huisje gekocht! Nog 2 weken en hij word opgeleverd dus ik ben druk bezig met de aanschaf van hardware. Het mag allemaal niet te veel kosten dus heb ik de keuze gezet op de:
TV: Samsung LE32R72B
Surround set: Samsung HTTHQ22
Nu ben ik groot fan van Windows Mediacenter en heb dit ook vol trots draaien op mijn Shuttle SS51G
Het volgende probleem doet zich voort. Ik wil op mijn Shuttle SS51G de Samsung HTTHQ22 aansluiten. Zodat ik niet zit met PC boxjes maar met een leuk Samsung 5.1 setje. Maar hoe kan ik de Shuttle aansluiten op de Samsung?
De shuttle support:
Realtek ALC 650 supports 5.1 channel audio,
Support Digital SPDIF In/Out
en zo ziet de achterkant van de Samsung eruit.

Wat voor kabels heb ik nodig? Ik dacht aan een jack naar tulp stekker. Maar hoe weet de Samsung dan dat hij 5.1 geluid moet uitspugen bij het draaien van een DVD in de mediacenter? Er gaat dan tenslotte stereo in. Is het uberhout wel mogelijk?
Ik hoor het graag, Bedankt!
TV: Samsung LE32R72B
Surround set: Samsung HTTHQ22
Nu ben ik groot fan van Windows Mediacenter en heb dit ook vol trots draaien op mijn Shuttle SS51G
Het volgende probleem doet zich voort. Ik wil op mijn Shuttle SS51G de Samsung HTTHQ22 aansluiten. Zodat ik niet zit met PC boxjes maar met een leuk Samsung 5.1 setje. Maar hoe kan ik de Shuttle aansluiten op de Samsung?
De shuttle support:
Realtek ALC 650 supports 5.1 channel audio,
Support Digital SPDIF In/Out
en zo ziet de achterkant van de Samsung eruit.
Wat voor kabels heb ik nodig? Ik dacht aan een jack naar tulp stekker. Maar hoe weet de Samsung dan dat hij 5.1 geluid moet uitspugen bij het draaien van een DVD in de mediacenter? Er gaat dan tenslotte stereo in. Is het uberhout wel mogelijk?
Ik hoor het graag, Bedankt!
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek