Matrox 40 GIG 7200 rpm goed ?

Pagina: 1
Acties:

• chiwai_2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05-2024
Hallo,

Ik heb een maandje geleden een IBM DTLA 45 GB gekocht. Maar ik ben niet echt tevreden over de hd omdat hij soms vage dingen doet. Nu ben ik van plan om het in te ruilen voor een ander hd. Ik kan kiezen uit een WD 40 GIG 7200 of een maxtor 40 met 7200.

Mijn voorkeur gaat naar de maxtor. wat zijn jullier voorkeuren of prettige of onprettige ervaringen met de maxtor?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Maxtor, erg goede HD's, heb helaas geen ervarin met WD.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Zal ik mijn "ervaring" met WD met je delen: Ik heb jaaaaren op een seagate gewerkt en nu sinds een goede 2 jaar op een 10,2Gig WD, en helemaal geen probs mee.

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-03 16:23
Ik heb zo'n 40 GIG 7200 Maxtor, en ben er echt dik tevreden mee. Hij is lekker snel, zowel bij grote als een heleboel kleine bestandjes, en hij heeft me nog nooit in de steek gelaten. Wat wil je nog meer.. *D

(Ik draai Win2k met NTFS filesystem)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Same here :)
Ik heb ook zo'n 40GB Maxtor en hij werkt heerlijk. Hij staat standaard nog niet eens op z'n maximale RPM's afgesteld ivm de geluidsdemping. Je kan em dan dus nog iets sneller laten gaan mbv zo'n acoustic tooltje van Maxtor zelf. Hij is erg stil, ik moet soms met me oor op de kast om te luisteren of ie nog draait.. De fan maakt 4x meer herrie volges mij!
Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

[zift modus]

:)

Hebben jullie die G800 al gezien, tjonge wat een snelle "hardeschijf" he

sorry kon het niet laten.

Maxtor of Matrox lijkt erg veel op elkaar. Heb die fout zelf ook al eens gemaakt!

[/zift modus]

• chiwai_2000
bedankt voor de reacites:) Ik weet genoeg.

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

MadMax

Dammax

Ik heb een maandje geleden een IBM DTLA 45 GB gekocht. Maar ik ben niet echt tevreden over de hd omdat hij soms vage dingen doet.
Ik heb zelf zo'n IBM DTLA 45 GB en die rocks! Is een van de , dan wel niet DE snelste HD van dit moment.

ps. wat voor problemen heb je met die schijf?

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wij werken hier op school met IBM schijvben, en die dingen crashen bij de fleet :r:r:r:r:r. Was omgeslagen van Maxtor naar IBM, maar die IBM's zijn bagger.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• chiwai_2000
Op dinsdag 06 februari 2001 12:09 schreef MadMax het volgende:

[..]

Ik heb zelf zo'n IBM DTLA 45 GB en die rocks! Is een van de , dan wel niet DE snelste HD van dit moment.

ps. wat voor problemen heb je met die schijf?
M'n hd geeft crc error als ik een groot zip bestand uitpak. Dat gebeurt bij een grote partitie met een cluster size groter dan 8k.

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 20:25
vaag... ik heb zelf een maxtor 30gb-7200rpm
nog nooit zon snelle, stille, betrouwbare harddisk gehad. als ik later meer harddisk-ruimte wil denk ik dat ik een raid controller en nog een maxtor30gb neem.
Pagina: 1