Toon posts:

[Antec Sonata II] Blauwe leds doen het niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Fellow tweakers,

Ik ben gisteren aan de slag gegaan met het bouwen van een compleet systeem in een Antec Sonata II kast. Het is voor mij de eerste keer dat ik een complete pc zelf bouw. Na een paar uur zat alles erin en het werkt ook nog eens, behalve dus de 2 blauwe leds aan de voorzijde van de kast.

Het gebruikte moederbord is een Gigabyte DS3.

Ik zal vast ergens een connector verkeerd (of misschien gewoon niet?) hebben aangesloten, maar ik heb geen idee waarnaar ik moet zoeken. Dus mijn vraag is nu.. weet iemand wat ik moet aansluiten (en waar)? Of gaan de leds pas in werking als het OS geinstalleerd is? Die staat er namelijk nog niet op..

Ik denk dat het antwoord heel voor de hand liggend is, maar ik kom er echt niet uit, wie kan me helpen?

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Zijn dat de leds voor power en hdd activity? If so, dan heb je waarschijnlijk de connectoren er verkeerd om op zitten ( ze hebben een plus en een min :P)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die leds zijn groen en geel (en die doen het wel).. de 2 blauwe zijn volgens mij gewoon voor de sier :? .

Verwijderd

Als het hetzelfde gaat als met de Sonata 1, dan zijn de leds op een aparte Molex aangesloten. Denk dat je die nog eventjes moet zoeken en aansluiten.

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-02 16:15

Cramthabam

Leef en laat leven

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:49:
Als het hetzelfde gaat als met de Sonata 1, dan zijn de leds op een aparte Molex aangesloten. Denk dat je die nog eventjes moet zoeken en aansluiten.
Ja dit klopt. Zoek dus naar de molex waar de ledjes op zijn aangesloten en geef deze voeding.
Je ledjes branden dan als je de pc aanzet.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal, ik heb 'm gevonden :).
Pagina: 1